Poll
Question: FlipLune, coming soon- a magical girl/boy fancomic!
I'M SO HYPED!!! - 5 (50%)
Awesome, I'll definitely read it~ - 2 (20%)
I might read it. - 1 (10%)
nah I ain't gonna read it cuz I'm lazy toot - 0 (0%)
BOYS IN SKIRTS! - 1 (10%)
STUFF COMING OUT OF MAGIC WANDS! - 1 (10%)
Total Voters: 8

Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 40   
Print
Author Topic: B0rd fail c0mics... and REAL FAN COMICS! Coming soon~  (Read 123530 times)
VampireGirl12
Guest
« Reply #465 on: April 19, 2016, 11:24:59 AM »

Anyway, I took Doan out of the poll since he is a real person, and I don't really wanna ship him with Scarlett. TIMM VS. CHUCK, WHO WILL WIN THE SHIPPING RIGHTS WITH SCARLETT?
Here is failcomic because I feel like I need to post this with the poll change.


WHO WILL YOU VOTE FOR?
Omg cool lol :DDD
Logged
Mai
To your heart
Better Than Papa!
*


☆⌒(ゝ。∂)


View Profile
« Reply #466 on: April 20, 2016, 08:59:03 AM »

lol ;p well happy birthday~


Thanks Smiley
Logged

Please sign up for my fan fic: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=49154.0.
No one is signing! Sad
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #467 on: April 20, 2016, 11:30:33 AM »

lol Chuck is ahead right now. I will not be making any failcomics until Saturday because I have a stupid paper to edit for the final draft that's due on Friday, but I will make a failcomic then muwahaha.
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #468 on: April 21, 2016, 07:58:08 PM »

I will be making another comic on Saturday but for now is this edited thing
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #469 on: April 23, 2016, 07:49:58 PM »

HERE IS MAH MASTERPIECE


STAY TUNED FOR A NEW STORY NEXT TIME
AND MORE ON TIMM IN THE FUTURE MAYBE
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
Resolutely
burnin n itchin
Tomato Toppler
*


M-m, booboo.


View Profile
« Reply #470 on: April 23, 2016, 07:51:38 PM »

this is so ROFL
Logged

Love lovely peaches 4ever
Luke
Electric Boy
Jojo's Replacement
*



View Profile
« Reply #471 on: April 23, 2016, 08:00:43 PM »

LOOOOOOOOOOOOOOL now I believe every flipline guy is bi thanks to tohru ;P

also scarlett dont continue
Logged

hello i am a random stranger passing by
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #472 on: April 23, 2016, 08:20:59 PM »

LOOOOOOOOOOOOOOL now I believe every flipline guy is bi thanks to tohru ;P

also scarlett dont continue
don't worry they were just about to kiss. The next failcomic which I will make tomorrow is fonna be about different characters but sadly I forgot to write down so I have to remember again blah
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
Chandagrigus
Guest
« Reply #473 on: April 23, 2016, 09:44:44 PM »

Make a fan comic of Me X Willow *pulls out yandere knife and licks the blood off of it*
Logged
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #474 on: April 24, 2016, 12:30:46 AM »

Make a fan comic of Me X Willow *pulls out yandere knife and licks the blood off of it*
*faceplum*
if you know the reason why this makes me get annoyed at you then congrats you have a brain
sorry for rudeness but it's frustrating
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
Ataino
A Red Cube
Better Than Papa!
*


A Red Cube


View Profile
« Reply #475 on: April 24, 2016, 09:54:11 AM »

Make a fan comic of Me X Willow *pulls out yandere knife and licks the blood off of it*
*Takes that knife, kill you,(take your soul that turned into Kishin egg), I take Willow in a date with me* TROLOLOLOLOLOL

jk

also

*faceplum*


facePLUM!?

Are you hungry so you want to eat plums?
Logged

A Red Cube
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #476 on: April 24, 2016, 11:47:00 AM »

*Takes that knife, kill you,(take your soul that turned into Kishin egg), I take Willow in a date with me* TROLOLOLOLOLOL

jk

also

facePLUM!?

Are you hungry so you want to eat plums?
you must not have been here for the FACEPLUM thing ;p Shendel and cypher/gigza were some of the main faceplum users. here are some references:
http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=917.msg54800#msg54800
http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=3619.msg256325#msg256325
http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=885.msg197736#msg197736
http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=6742.msg516511#msg516511
http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=13818.msg1050929#msg1050929
http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=5215.msg589068#msg589068
http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=803.msg255808#msg255808
http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=2482.msg337382#msg337382
IS THAT ENOUGH FACEPLUMS FOR YOU? Laugh Tongue
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
Ataino
A Red Cube
Better Than Papa!
*


A Red Cube


View Profile
« Reply #477 on: April 24, 2016, 12:09:42 PM »

AH NO SO MUCH FACEPLUMS THAT ENOUGH ARGHHH
Logged

A Red Cube
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #478 on: April 24, 2016, 02:22:19 PM »

MUWAHAHAHA. FINALLY MADE A COMIC OUT OF THIS
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
VampireGirl12
Guest
« Reply #479 on: April 24, 2016, 03:57:24 PM »

Laugh Laugh Laugh
Logged
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 40   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.