Pages: 1 ... 1674 1675 [1676] 1677 1678 ... 1709   
Print
Author Topic: Fans art  (Read 5822016 times)
Tamatim
Randomato
Better Than Papa!
*


Back on Business


View Profile
« Reply #25125 on: July 11, 2020, 01:55:49 PM »

This has to be one of my favorite pieces from you yet! The background is amazing, and you made me like Edoardo x Olga a lot more. Grin



Here is my updated mural, with 10 new customers added to it!
(Current total customers: 20)



Newest customers: Whippa, Mandi, Mousse, Matt, Tony, Rita, Connor, Mayor Mallow, Joy, Xolo
Great! I can see the effort! Cheesy
Logged

Welcome To My Signature!:
Hello! Have a nice day! Wink
You probably know that I'm a tomato fan already.
Always Be Nice:
Bullying? you think you're so cool? -The girl you just called fat?... She is overdosing on DIET pills. -The girl you just called ugly?... She spends hours putting MAKEUP on hoping that people will like her. -The boy you just tripped?... He is abused enough at home. -See that man with the ugly scars?... He fought for his country. That guy you just made fun of for crying?... His mother is dying. -Put this as your status if your against bullying. I bet 95% of you won't re-post , but I'm sure the people with a heart and backbone will. Repost, like, share,or just leave a positive comment if you agree with me unlike some girl or guy that is being a jerk and thinks none should post a comment about stopping child abuse which is an important message

Credits to T.A
StageDeano
GondolaMan
Restaurant Star
*****


Deano is being robbed


View Profile
« Reply #25126 on: July 11, 2020, 02:19:17 PM »

This has to be one of my favorite pieces from you yet! The background is amazing, and you made me like Edoardo x Olga a lot more. Grin



Here is my updated mural, with 10 new customers added to it!
(Current total customers: 20)



Newest customers: Whippa, Mandi, Mousse, Matt, Tony, Rita, Connor, Mayor Mallow, Joy, Xolo
Aw yes
A++/S
Logged

Obed ART
Franchise Owner
*****


Trishna and Hacky Zak for PNC2020


View Profile
« Reply #25127 on: July 11, 2020, 04:33:04 PM »


Btw Also can anyone tell me whats the veil thingy for on Olga?
Aww. Cute!!  :3
Logged

#Trishna and Hacky Zak FTW PNC20
AstroSmokey
Professional Couch Potat
Restaurant Star
*****



View Profile
« Reply #25128 on: July 11, 2020, 07:40:15 PM »

This has to be one of my favorite pieces from you yet! The background is amazing, and you made me like Edoardo x Olga a lot more. Grin



Here is my updated mural, with 10 new customers added to it!
(Current total customers: 20)



Newest customers: Whippa, Mandi, Mousse, Matt, Tony, Rita, Connor, Mayor Mallow, Joy, Xolo

Awesome. Mousse and Whippa are so underrated I swear lol.
Logged

Hacky Zak & Trishna for Next Chefs 2020
Ecopania
The Icon known as Cora
Restaurant Master
*


Queen of Jubilee


View Profile
« Reply #25129 on: July 12, 2020, 03:31:47 AM »


Btw Also can anyone tell me whats the veil thingy for on Olga?
This is so cute. Cheery
Logged

Every Quotes about my FCs:
Cora:
Cora is literally an iconic FC.
Cora is so iconic. Her starry jacket, her tried-and-true color scheme, her amazing performance so far in TFCG3, everything. She's one of the forum's most memorable and best FCs.
Cora is my fav... i felt in love with her.
Cora looks great in your profile picture!
Cora is a kween!
Cora is Cool
Cora is the best of your PLP characters!
Cora has become an icon on this forum!
Cora will get into top 32 for sure
Cora is my favorite of yours! I love how you used an American theme without making it too Starlight Jubilee!
#CoraforKCP2020
Cora would be a great customer if she were to win KCP, especially for Starlight BBQ/Jubilee.
Cora would be a great customer if she were to win KCP, which is pretty likely
Cora is my favorite FC of yours!
Cora really does look KCP material!
#CoraForKCP20
Nice work on that Cora portrait
Cora is good
Cora is a perfect choice for KCP!
Cora definitely deserves to be among Top 32 of KCP20
Cora is such a QUEEN!!
Cora might made it to KCP
KeinkoMusic
Restaurant Legend
*


Johnny FTW


View Profile
« Reply #25130 on: July 12, 2020, 03:59:35 AM »


Btw Also can anyone tell me whats the veil thingy for on Olga?
to be fair, olga looks cringy imo, but lil ed looks cute
Logged
Petey K
Is
Better Than Papa!
*


Gary is the best blue penguin


View Profile
« Reply #25131 on: July 12, 2020, 04:05:49 AM »

This has to be one of my favorite pieces from you yet! The background is amazing, and you made me like Edoardo x Olga a lot more. Grin



Here is my updated mural, with 10 new customers added to it!
(Current total customers: 20)



Newest customers: Whippa, Mandi, Mousse, Matt, Tony, Rita, Connor, Mayor Mallow, Joy, Xolo
Aww. Cute!!  :3
This is so cute. Cheery
Great Art
A++/S
Thanks!!
to be fair, olga looks cringy imo, but lil ed looks cute
Not gonna lie you make me sad
Thank you so much for making me sad Sad
Logged

hm:
Stompin Bob: hey wanna hear joke about Petey?
G Billy: no
Stompin Bob: K
KeinkoMusic
Restaurant Legend
*


Johnny FTW


View Profile
« Reply #25132 on: July 12, 2020, 04:13:00 AM »

Thanks!!Not gonna lie you make me sad
Thank you so much for making me sad Sad
i mean, bc the eyes, im not trying to make u sad, but i need to be real with u, i don't like the eyes in olga. but like i said, my comment doesn't need to stop u from making arts, its just my opinion, and im trying to be honest with u, but like always, ur is cute, and i love it, just something in the eyes on her that makes it look cringy. Hmm
Logged
Petey K
Is
Better Than Papa!
*


Gary is the best blue penguin


View Profile
« Reply #25133 on: July 12, 2020, 04:13:27 AM »

i mean, bc the eyes, im not trying to make u sad, but i need to be real with u, i don't like the eyes in olga. but like i said, my comment doesn't need to stop u from making arts, its just my opinion, and im trying to be honest with u, but like always, ur is cute, and i love it, just something in the eyes on her that makes it look cringy. Hmm
Sad
Logged

hm:
Stompin Bob: hey wanna hear joke about Petey?
G Billy: no
Stompin Bob: K
KeinkoMusic
Restaurant Legend
*


Johnny FTW


View Profile
« Reply #25134 on: July 12, 2020, 04:14:36 AM »

Sad
Sad
Logged
Petey K
Is
Better Than Papa!
*


Gary is the best blue penguin


View Profile
« Reply #25135 on: July 12, 2020, 04:15:52 AM »

Sad
You still making me sad even thought i know my arts are that cringe tho and I can't even draw older people...
Logged

hm:
Stompin Bob: hey wanna hear joke about Petey?
G Billy: no
Stompin Bob: K
KeinkoMusic
Restaurant Legend
*


Johnny FTW


View Profile
« Reply #25136 on: July 12, 2020, 04:22:32 AM »

You still making me sad even thought i know my arts are that cringe tho
yeah, i know, but its just my opinion, why r u sad? u can't be sad just beacuse 1 opinion, while others said that its cute, im aswell thinking its cute Wink , but im just saying what's bothering me there Hmm
and its, the eyes that are too big imo, and i don't like the lipstick in olga's mouth, because it's a bit out of the frame / lines.
other than that she's cute, and lil ed is amaizing, so great job with him, i like him even more than in the games, u made him look more younger. im not gonna stop u do what u like, but u need sometimes to get some comments, and those comments won't be always great comments Hmm
im not trying to make u sad, im just saying what i think about the art, i don't want to make u sad, but i need to be honest here, im so sorry Sad
Logged
EndermanTuxedo
Flipline Addicts Mod
Restaurant Legend
*


I know you can win this.


View Profile
« Reply #25137 on: July 12, 2020, 04:24:13 AM »


Btw Also can anyone tell me whats the veil thingy for on Olga?
It looks good! Don't listen to Stormzee tbh. He just doesn't appreciate the hard work you put into making Olga. Wink
Logged

Trishna's my last hope for this PNC. Go Trishna!

My Avatars:
1/13/20: Trishna
Somewhere at February: Doan and Utah
2/22/20: Elle
3/6/20: Ezekiel's Audition Tape
3/17/20: Captain Cori doing a thumbs down
3/27/20: Hailey and Sid
4/6/20: Makoto Naegi
4/28/20: Libya in her TFCG3 Outfit
5/12/20: Mousse
5/24/20: Koilee
5/25/20: Penny
5/30/20: Eva's Audition Tape
6/10/20: Rudy
6/16/20: Wally
6/23/20: Komaru Naegi
7/12/20: Yakko
7/27/20: TNT
8/8/20: Villager (and Pillager?) News
8/11/20: Trishna
8/27/20: Phonograph
9/3/20: Kaleb
9/8/20: Santa
9/12/20: Deano
9/22/20: Lisa
9/25/20: Trishna (Again)

Inspirational Quote:
The only way you can forget about them is just not care about them because it's in the past. You might look back upon them in a year or two and maybe laugh at these moments but believe me, I don't even remember anything bad you did, you've more or less been a positive influence during the time I was back here.
James
~ Scene Creator ~
Restaurant Master
*


Lilith: I pretend that didn't happen (◡ ω ◡)


View Profile
« Reply #25138 on: July 12, 2020, 04:24:49 AM »


Btw Also can anyone tell me whats the veil thingy for on Olga?
OMG THIS IS ONE OF YOUR BEST ARTS Love Love Love Love

Also, Stormzee, Petey K put a lot of effort into the art so that's not really nice to say. I mean, nothing stops you from saying your opinions about the art but if I were you and I didn't like some art here I wouldn't post at all  Hmm
Logged

THE BANANA GIRL WHO ALREADY WON OCC2020 IS TRYING TO BECOME A CHEF AHHHH
#VoteAnyGirlButAkari2020! Kiss
Hey! I'm James. I make PLP scenes, FCs and my favorite Flipline game is Sushiria!
 
Avatars:
2019:
28.9.19 - James holding a firework
29.9.19 - James with a cookie sundae
2.10.19- Halloween scene
1.11.19 - James in Papa Louie 2
15.11.19 - James dressed as a cowboy
22.11.19 - Taylor Portrait
8.12.19 - James on a bench
18.12.19 - Merry Christmas! (James in Christmas backdrop)
26.12.19 - Lucy is ready for the FC games 2!
30.12.19 - Hello 2020! (James in fireworks backdrop)
2.1.20 - James with a Warp Key
20.1.20 - James in the Bakeria
3.2.20 - James with a Warp Key during the night
13.2.20 - James holding a rose for Valentine's Day
17.2.20 - James with a pie
1.3.20 - James with a comic book
3.3.20 - James serving a pie to James
17.3.20 - Happy St. Paddy's Day! (James in green backdrop with a warp key)
22.3.20 - James watching TV
5.4.20 - James, Sharel and Kris in a cave looking for diamonds
11.4.20 - Taylor dancing
24.4.20 - James with the delivery phone
22.6.20 - James and Jenny outside of the Sushiria
11.7.20 - James and Lenora in the Pastaria
25.7.20 - James holding bubble tea and a sushi plate
10.8.20 - LePete Portrait
31.8.20 - Laurie throwing a pie to Lilith
Quotes:
James [Apr 09 10:34 AM]:   I changed something in my nlue-green outfit
TTHS [Apr 09 10:34 AM]:   Nlue is my favorite color
James [Apr 09 10:34 AM]:   Blue *
James [Apr 09 10:34 AM]:   Lol
Ianiant [Apr 09 10:35 AM]:   I'm wearing nlue right now. xD
Tamatim [Apr 09 10:35 AM]:   The color of mood is nlue.  :pensive :
James [Apr 09 10:36 AM]:   My username is nlue


James [Apr 11 11:55 AM]:   /ma leaves
James [Apr 11 11:56 AM]:   Lol
Cacti [Apr 11 11:56 AM]:   Nooo
Cacti [Apr 11 11:56 AM]:   Why does Ma have to leave ):
James [Apr 11 11:56 AM]:   I don't know
James [Apr 11 11:56 AM]:   I just know that this is getting in my signature
Quote
Colour Scheme Creator
That can happen if he lives near the Arctic Circle
[Oct 16 06:35 PM]:   Rocky Road Ice Cream is a standard ice cream in Papa’s Scooperia unlocked at Rank 45 with Rudy.[Oct 16 06:35 PM]:   Ianiant Chip Ice Cream does not exist.[Oct 16 06:37 PM]:   Soup Mia is not a gameria yet.
The only way Destiny can enter SD is Pizzaccino to wake up with an amnesia and memory loss.
I mean, Evelyn looks to be quite the rich woman of the Flipverse. All that fortune would mean a lot of hand sanitizer for Rollie to buy
Summer4ever is gonna become reality if we don't do anything about climate change
Put him in rice he’ll be okay
More like James!: When Facebookers Attack!
the fc must not wear any type of hair
bald fc's are not allowed
are the first three females triplets
KeinkoMusic
Restaurant Legend
*


Johnny FTW


View Profile
« Reply #25139 on: July 12, 2020, 04:25:39 AM »

It looks good! Don't listen to Stormzee tbh. He just doesn't appreciate the hard work you put into making Olga. Wink
Bored i do appriciate, but sometimes people need to know others opinions.
Logged
Pages: 1 ... 1674 1675 [1676] 1677 1678 ... 1709   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.