Poll
Question: What are your thoughts on the new chefs.
I like both of them - 188 (64.6%)
I like Timm, but not Cecilia - 17 (5.8%)
I like Cecilia, but not Timm - 54 (18.6%)
I don't like either. - 32 (11%)
Total Voters: 192

Pages: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 123   
Print
Author Topic: Papa's Bakeria ~ Discussion  (Read 489618 times)
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #1470 on: September 07, 2016, 10:10:11 AM »

I wonder if they'll have more stickers, fewer stickers, or the same in the next gameria. Especially if there's more customers in that game lol
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
The Gameria Expert
Restaurant Pro
*


View Profile
« Reply #1471 on: September 07, 2016, 06:17:58 PM »

It depends if they add any feature or something.
Logged
Miyazumi Kuro
Restaurant Star
*****



View Profile
« Reply #1472 on: September 07, 2016, 07:15:32 PM »

i hope they do  :3 :3 :3
Logged
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #1473 on: September 08, 2016, 07:11:08 AM »

if they add a feature, I hope it's not something confusing lol. maybe a change in the minigames, that would be interesting LOL. or maybe something with the lobby like NO MORE FRESHNESS
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
Miyazumi Kuro
Restaurant Star
*****



View Profile
« Reply #1474 on: September 09, 2016, 03:05:48 AM »

yeah.....lobbies dont go rotten lol Tongue
Logged
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #1475 on: September 09, 2016, 09:54:11 AM »

and if people get tired of the lobby, so waht?  most normal restaurants never change their decor ;p
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
Theo
Food Critic
*


blub


View Profile
« Reply #1476 on: September 12, 2016, 08:16:43 AM »

Freshness was the worst addition to Gamerias.
Logged

Brother E: I think this topic is not that good.
JEBZ Komics [Apr 03 09:15 PM]:   Brother E: You guys are soooooo sensitive
Kirby
Friend of Foodini
*


thonking intensifies


View Profile
« Reply #1477 on: September 12, 2016, 08:17:21 AM »

i believe there will be 100 next time
taco mia hd had 90 again i think
Logged

Theo
Food Critic
*


blub


View Profile
« Reply #1478 on: September 12, 2016, 08:18:46 AM »

I know Flipline isn't the type to remove certain features but we can do just as good without freshness points.
Logged

Brother E: I think this topic is not that good.
JEBZ Komics [Apr 03 09:15 PM]:   Brother E: You guys are soooooo sensitive
Theo
Food Critic
*


blub


View Profile
« Reply #1479 on: September 12, 2016, 08:20:13 AM »

This game is so underrated.
Logged

Brother E: I think this topic is not that good.
JEBZ Komics [Apr 03 09:15 PM]:   Brother E: You guys are soooooo sensitive
Theo
Food Critic
*


blub


View Profile
« Reply #1480 on: September 12, 2016, 08:28:46 AM »

Nah, most people complain about everything in it.
Logged

Brother E: I think this topic is not that good.
JEBZ Komics [Apr 03 09:15 PM]:   Brother E: You guys are soooooo sensitive
Theo
Food Critic
*


blub


View Profile
« Reply #1481 on: September 12, 2016, 08:29:35 AM »

Sushi Mia too
Logged

Brother E: I think this topic is not that good.
JEBZ Komics [Apr 03 09:15 PM]:   Brother E: You guys are soooooo sensitive
Kirby
Friend of Foodini
*


thonking intensifies


View Profile
« Reply #1482 on: September 12, 2016, 08:32:59 AM »

For what? Freshness?
i meant... stickers
damn ninjas
Logged

Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #1483 on: September 12, 2016, 06:36:37 PM »

lol yeah
pretty sure I've had an average of 2000 points of freshness all the time. that's average. I was able to get over 4000 with a buncha tiny posters in teh right season ;p
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
Miyazumi Kuro
Restaurant Star
*****



View Profile
« Reply #1484 on: September 12, 2016, 07:27:49 PM »

u put furniture in the lobby...later freshness goes down....and when u remove furniture it goes up.........
(just saying).    Bored Bored
Logged
Pages: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 123   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.