Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   
Print
Author Topic: Wedding RP {Plz sign up :3} Collab with Melon~Chan  (Read 1109 times)
Ataino
Meow :3
Better Than Papa!
*


Thanks to Big Sis Rin for the pic :3


View Profile
« Reply #105 on: June 19, 2017, 03:38:18 AM »

Len: wait zuki no i am sorry i-i.. sorry sorry what have i done what have i done what have i done sorry zuki ;-;
Logged

As long as Ivy doesn't win, I'm a happy cornflake.
Zuki-Chana [May 27 04:41 PM]:   AyChao for Priesdent 2021
Le Avatars:
My avatars only change to something related to my name and sometimes i'd only have one pic for 3 months (one name) lol
Don't ask
+Len Kagamine: -Len Kagamine and the cat bcuz idk what was in that pic
-Len Kagamine by Rin
Zuki-Chana
(~˘▾˘)~
Restaurant Master
*


♥♥♥


View Profile
« Reply #106 on: June 19, 2017, 03:39:18 AM »

Zuki: No problem..
Want donuts?
Logged

Kawaii :3
Le Avatars:
23 May: Yui~Chan
27 May: Tangerine
29 May: Girl as Mono Bear
2 June: Rin Kagamine
7 June: Random Girl I found online
10 June: Sylveon as a human
16 June: Junko Enoshima
Quotes:
That's okay! As long as you mention cornflakes, I'm a happy cornflake.
I wanna **** Konata
                                    ~Kagami Lucky Star OVA
Watermelon [Jun 07 12:37 AM]:   Forum Shoutbox is the best anime ever.
   
Zuki-Chana [Jun 12 11:44 AM]: Shut up
Ataino
Meow :3
Better Than Papa!
*


Thanks to Big Sis Rin for the pic :3


View Profile
« Reply #107 on: June 19, 2017, 03:41:13 AM »

Len: uhm.. if that's gonna make you happy if i go out. Sure i guess..
Logged

As long as Ivy doesn't win, I'm a happy cornflake.
Zuki-Chana [May 27 04:41 PM]:   AyChao for Priesdent 2021
Le Avatars:
My avatars only change to something related to my name and sometimes i'd only have one pic for 3 months (one name) lol
Don't ask
+Len Kagamine: -Len Kagamine and the cat bcuz idk what was in that pic
-Len Kagamine by Rin
Watermelon
Cornflake Legend
Restaurant Legend
*


vrooooooommmm


View Profile
« Reply #108 on: June 19, 2017, 04:48:27 AM »

Watermelon: Suddenly, Pineappl-*shot*
Logged

Zuki-Chana [Jun 12 11:44 AM]: Shut up
Cornflakeses:
As long as Ivy doesn't win, I'm a happy cornflake.
If people keep this up, the whole forum will be a box of cornflakes!  Laugh
#Lettheforumbecornflakes
Cornflakes are best cereal
#Cornflakes=BetterDay
That's okay! As long as you mention cornflakes, I'm a happy cornflake. 
Cornflakeses stay in the sig no matter what :v
le Avatars:
Jan.26-Wally
Jan.30-Mega Gallade
Feb.1-Wally and Mega Gallade
Feb.3-Wally vs Sprite(ORAS)
Feb.11-StoryShift!Chara
Feb.14-Earthbound
Feb.21-Starman
Feb.23-Starman Super
Feb.26-Starman Deluxe
Feb.28-Ghost of Starman
Mar.4-Final Starman
Mar.10-Starman Junior
Mar.16-The Giant Step
Mar.18-Lilliput Steps
Mar.22-Bluebarry
Mar.29-Milky Well
Apr.1-Rainy Circle
Apr.4-Magnet Hill
Apr.30-Pink Cloud
May 2-Lumine Hall
May 3-Fire Spring
May 4-Masked Man GIF
May 11-Masked Man(Game Sprite)
May 14-Unmasked Masked Man(Claus)
May 22-Watermelon
May 28-Cornflakes
May 29-Watermelon
May 31-Watermelon Steven
June 7-Ultra Solgaleo and Lunala(idk what they're called lmao)
June 10-Lillie's Z-Powered form
June 12-Gladion and Silvally
June 16-Sun and Moon protagonists
June 18-Pineapple
June 20-Sarge Fan driving the TearJerker
Tin
is
Better Than Papa!
*


Curry


View Profile
« Reply #109 on: June 19, 2017, 04:59:18 AM »

Tin: Hello guys!
Logged

Zuki-Chana [Jun 12 11:44 AM]: Shut up
le Avatars:
Cai Lun
? block
Pig Pauly
Brain
Cartoon Einstein
UNDERTALE!
PNC 2013 Finals
Void
Golden Papa Louie Slider
Lord Voldemort
Sweden Flag
Denmark Flag
Finland Flag
Tin
Tin ore
Stingy
Caution: Flying bananas
Ice Cream
Curry
HEY YOU DELETED MY QUOTE FROM YOUR SIGNATURE
Jody
Proud crybaby
Restaurant Legend
*



View Profile
« Reply #110 on: June 19, 2017, 05:36:20 AM »

Biserka: *turns towards Tin* Hiiiiiieeeee, Tiiiiiiin! *runs up to Tin and puts her hands on his shoulders* Are you excited for the wedding? Because I know I am!
Logged

*wings my eyeliner all the way to my ears*

From an Anonymous user on Tumblr:
"Hey there, about the american sniper post, I can see your viewpoint, but I won't think anyone is praising him for being a war veteran and killing all those people, we are just spreading what he has to say because he experienced it firsthand. He is a reliable source, nobody can argue what he says, because he went to war himself and killed all those poeple and he is not proud of it. he is helping to spread the message that it is not okay, he would know that better than any of us."

So, are there any cute guys and girls out there who want to be my feudal lord??
Ataino
Meow :3
Better Than Papa!
*


Thanks to Big Sis Rin for the pic :3


View Profile
« Reply #111 on: June 19, 2017, 07:50:46 AM »

Watermelon: Suddenly, Pineappl-*shot*
smh
Len: *pulls Zuki inside*
so uh uhh do you really want me to get out
What would the others think they'd get mad or they'll like it what will they say im so nervous I don't like thiss Sad
Logged

As long as Ivy doesn't win, I'm a happy cornflake.
Zuki-Chana [May 27 04:41 PM]:   AyChao for Priesdent 2021
Le Avatars:
My avatars only change to something related to my name and sometimes i'd only have one pic for 3 months (one name) lol
Don't ask
+Len Kagamine: -Len Kagamine and the cat bcuz idk what was in that pic
-Len Kagamine by Rin
Zuki-Chana
(~˘▾˘)~
Restaurant Master
*


♥♥♥


View Profile
« Reply #112 on: June 19, 2017, 09:04:58 AM »

* Zuki comes inside *
Zuki: SORRY! Sad
Don't be nervous i am with you Smiley
(Sorry for taking so much time to reply)
Logged

Kawaii :3
Le Avatars:
23 May: Yui~Chan
27 May: Tangerine
29 May: Girl as Mono Bear
2 June: Rin Kagamine
7 June: Random Girl I found online
10 June: Sylveon as a human
16 June: Junko Enoshima
Quotes:
That's okay! As long as you mention cornflakes, I'm a happy cornflake.
I wanna **** Konata
                                    ~Kagami Lucky Star OVA
Watermelon [Jun 07 12:37 AM]:   Forum Shoutbox is the best anime ever.
   
Zuki-Chana [Jun 12 11:44 AM]: Shut up
Ataino
Meow :3
Better Than Papa!
*


Thanks to Big Sis Rin for the pic :3


View Profile
« Reply #113 on: June 19, 2017, 09:54:35 AM »

(it's alright lol)
Len: *sighs* Don't leave me alone please I can't stand this..
Logged

As long as Ivy doesn't win, I'm a happy cornflake.
Zuki-Chana [May 27 04:41 PM]:   AyChao for Priesdent 2021
Le Avatars:
My avatars only change to something related to my name and sometimes i'd only have one pic for 3 months (one name) lol
Don't ask
+Len Kagamine: -Len Kagamine and the cat bcuz idk what was in that pic
-Len Kagamine by Rin
Zuki-Chana
(~˘▾˘)~
Restaurant Master
*


♥♥♥


View Profile
« Reply #114 on: June 19, 2017, 10:03:19 AM »

Zuki: Trust me I will not leave you
* Zuki holds Ataino's hand tightly *
*Zuki grabs superglue and stick Ataino's hand with her hand*
Logged

Kawaii :3
Le Avatars:
23 May: Yui~Chan
27 May: Tangerine
29 May: Girl as Mono Bear
2 June: Rin Kagamine
7 June: Random Girl I found online
10 June: Sylveon as a human
16 June: Junko Enoshima
Quotes:
That's okay! As long as you mention cornflakes, I'm a happy cornflake.
I wanna **** Konata
                                    ~Kagami Lucky Star OVA
Watermelon [Jun 07 12:37 AM]:   Forum Shoutbox is the best anime ever.
   
Zuki-Chana [Jun 12 11:44 AM]: Shut up
Ataino
Meow :3
Better Than Papa!
*


Thanks to Big Sis Rin for the pic :3


View Profile
« Reply #115 on: June 19, 2017, 10:30:11 AM »

(lmao)
Ataino: Thanks *hugs zuki*
Logged

As long as Ivy doesn't win, I'm a happy cornflake.
Zuki-Chana [May 27 04:41 PM]:   AyChao for Priesdent 2021
Le Avatars:
My avatars only change to something related to my name and sometimes i'd only have one pic for 3 months (one name) lol
Don't ask
+Len Kagamine: -Len Kagamine and the cat bcuz idk what was in that pic
-Len Kagamine by Rin
AyKooChao
Weirdo With a Clipboard
Restaurant Star
*****


Stars in a jar


View Profile
« Reply #116 on: June 19, 2017, 05:22:10 PM »

AyChao: Is it time yet? *sparkle sparkle*

Logged

Cornflakeses rule the world!

Everything is awesome~
Zuki-Chana
(~˘▾˘)~
Restaurant Master
*


♥♥♥


View Profile
« Reply #117 on: June 19, 2017, 07:33:42 PM »

Zuki: Aw :3
Thanks for the hug..
I will never leave your hand
Logged

Kawaii :3
Le Avatars:
23 May: Yui~Chan
27 May: Tangerine
29 May: Girl as Mono Bear
2 June: Rin Kagamine
7 June: Random Girl I found online
10 June: Sylveon as a human
16 June: Junko Enoshima
Quotes:
That's okay! As long as you mention cornflakes, I'm a happy cornflake.
I wanna **** Konata
                                    ~Kagami Lucky Star OVA
Watermelon [Jun 07 12:37 AM]:   Forum Shoutbox is the best anime ever.
   
Zuki-Chana [Jun 12 11:44 AM]: Shut up
Ataino
Meow :3
Better Than Papa!
*


Thanks to Big Sis Rin for the pic :3


View Profile
« Reply #118 on: June 19, 2017, 07:48:47 PM »

where did the super glue go
Ataino: so uh.. who came so far?
Logged

As long as Ivy doesn't win, I'm a happy cornflake.
Zuki-Chana [May 27 04:41 PM]:   AyChao for Priesdent 2021
Le Avatars:
My avatars only change to something related to my name and sometimes i'd only have one pic for 3 months (one name) lol
Don't ask
+Len Kagamine: -Len Kagamine and the cat bcuz idk what was in that pic
-Len Kagamine by Rin
Zuki-Chana
(~˘▾˘)~
Restaurant Master
*


♥♥♥


View Profile
« Reply #119 on: June 19, 2017, 07:49:51 PM »

Zuki: Where is the priest .-.
Logged

Kawaii :3
Le Avatars:
23 May: Yui~Chan
27 May: Tangerine
29 May: Girl as Mono Bear
2 June: Rin Kagamine
7 June: Random Girl I found online
10 June: Sylveon as a human
16 June: Junko Enoshima
Quotes:
That's okay! As long as you mention cornflakes, I'm a happy cornflake.
I wanna **** Konata
                                    ~Kagami Lucky Star OVA
Watermelon [Jun 07 12:37 AM]:   Forum Shoutbox is the best anime ever.
   
Zuki-Chana [Jun 12 11:44 AM]: Shut up
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.