Pages: 1 [2]   
Print
Author Topic: Theme Hotel  (Read 28848 times)
Louie
Restaurant Star
*****


i dont care


View Profile
« Reply #15 on: July 31, 2017, 10:53:42 AM »

Try destroying them and rebuilding them maybe

that could work. idk tho, i don't think the game is like that


anyways, im at 3 starts in my hotel. I named it Toffee Fort
Logged

bruh im probably never gonna log back in
Profile Pics:
- May 30 Idubbbz logo
June 2 - Tree Face
June 3 - Foo Fighters
June 6 - Castiel
June - 8 Kurt Cobain
June 12 - Rico
June 13 - None
June 14 - Dream Theater Train of Though Album
cover
June 16 - Crowley
June 20 - Satan
June 26 - Papa Louie Running
July 2 - Jacksfilms logo
July 8 - Homer Simpson
July 11 - Steve Buscemi
July 12 - Pixies Album Cover
July 14 - Big Pauly *AyKooChao
July 18 - H3H3
July 23 - Papa Louie Running 2
July 29 - Error
August 12 - Jimmy Neutron
August 20 - Mr. Meeseeks
September 24 - Peter Draws
October 16 - Systematic Chaos
November 24 - Far Cry 5 logo
January 28 - Rdr 2
March 6 - This Old Dog
April 23 - H3H3
June 4 - Berd
June 4 - Eric Andre(About three 3 minutes after the last pic
August 9 - Louis C.K
August 29 - Soda is Just Spicy Water
August 29 - OwO
September 11th - Fancy Fibers
September 21st - DAMN.
april 19th 2020 - earl sweatshirt
Toasty
Certified Mold Expert
Papa's Replacement
*****


mmmmmmm bread yes mm bread


View Profile
« Reply #16 on: July 31, 2017, 10:58:56 AM »

I named mine the Toaster lol
Logged

What do you mean moldy bread is gross? It's just added flavor my man.

Them: http://www.flipline.com/kcp20/55gx55hx55i
Louie
Restaurant Star
*****


i dont care


View Profile
« Reply #17 on: July 31, 2017, 12:33:27 PM »

I named mine the Toaster lol

Ha lol, I Almost ran out of money when I placed down a presidential suite. Also what's really annoying is how they alll complain about not having suites
Logged

bruh im probably never gonna log back in
Profile Pics:
- May 30 Idubbbz logo
June 2 - Tree Face
June 3 - Foo Fighters
June 6 - Castiel
June - 8 Kurt Cobain
June 12 - Rico
June 13 - None
June 14 - Dream Theater Train of Though Album
cover
June 16 - Crowley
June 20 - Satan
June 26 - Papa Louie Running
July 2 - Jacksfilms logo
July 8 - Homer Simpson
July 11 - Steve Buscemi
July 12 - Pixies Album Cover
July 14 - Big Pauly *AyKooChao
July 18 - H3H3
July 23 - Papa Louie Running 2
July 29 - Error
August 12 - Jimmy Neutron
August 20 - Mr. Meeseeks
September 24 - Peter Draws
October 16 - Systematic Chaos
November 24 - Far Cry 5 logo
January 28 - Rdr 2
March 6 - This Old Dog
April 23 - H3H3
June 4 - Berd
June 4 - Eric Andre(About three 3 minutes after the last pic
August 9 - Louis C.K
August 29 - Soda is Just Spicy Water
August 29 - OwO
September 11th - Fancy Fibers
September 21st - DAMN.
april 19th 2020 - earl sweatshirt
Toasty
Certified Mold Expert
Papa's Replacement
*****


mmmmmmm bread yes mm bread


View Profile
« Reply #18 on: July 31, 2017, 12:35:23 PM »

Ha lol, I Almost ran out of money when I placed down a presidential suite. Also what's really annoying is how they alll complain about not having suites

I was able to place 3
Logged

What do you mean moldy bread is gross? It's just added flavor my man.

Them: http://www.flipline.com/kcp20/55gx55hx55i
Louie
Restaurant Star
*****


i dont care


View Profile
« Reply #19 on: July 31, 2017, 12:39:18 PM »

I was able to place 3

I just need to earn some cash first, what year you on btw, 2013 for me
Logged

bruh im probably never gonna log back in
Profile Pics:
- May 30 Idubbbz logo
June 2 - Tree Face
June 3 - Foo Fighters
June 6 - Castiel
June - 8 Kurt Cobain
June 12 - Rico
June 13 - None
June 14 - Dream Theater Train of Though Album
cover
June 16 - Crowley
June 20 - Satan
June 26 - Papa Louie Running
July 2 - Jacksfilms logo
July 8 - Homer Simpson
July 11 - Steve Buscemi
July 12 - Pixies Album Cover
July 14 - Big Pauly *AyKooChao
July 18 - H3H3
July 23 - Papa Louie Running 2
July 29 - Error
August 12 - Jimmy Neutron
August 20 - Mr. Meeseeks
September 24 - Peter Draws
October 16 - Systematic Chaos
November 24 - Far Cry 5 logo
January 28 - Rdr 2
March 6 - This Old Dog
April 23 - H3H3
June 4 - Berd
June 4 - Eric Andre(About three 3 minutes after the last pic
August 9 - Louis C.K
August 29 - Soda is Just Spicy Water
August 29 - OwO
September 11th - Fancy Fibers
September 21st - DAMN.
april 19th 2020 - earl sweatshirt
Toasty
Certified Mold Expert
Papa's Replacement
*****


mmmmmmm bread yes mm bread


View Profile
« Reply #20 on: July 31, 2017, 12:40:18 PM »

I just need to earn some cash first, what year you on btw, 2013 for me

I stopped playing cuz I won lol, but I think I was on 2014
Logged

What do you mean moldy bread is gross? It's just added flavor my man.

Them: http://www.flipline.com/kcp20/55gx55hx55i
Ataino
A Red Cube
Better Than Papa!
*


A Red Cube


View Profile
« Reply #21 on: July 31, 2017, 01:13:01 PM »

I might play this when my wifi gets better
Logged

A Red Cube
Louie
Restaurant Star
*****


i dont care


View Profile
« Reply #22 on: July 31, 2017, 01:54:39 PM »

I might play this when my wifi gets better

You should! It's really fun
Logged

bruh im probably never gonna log back in
Profile Pics:
- May 30 Idubbbz logo
June 2 - Tree Face
June 3 - Foo Fighters
June 6 - Castiel
June - 8 Kurt Cobain
June 12 - Rico
June 13 - None
June 14 - Dream Theater Train of Though Album
cover
June 16 - Crowley
June 20 - Satan
June 26 - Papa Louie Running
July 2 - Jacksfilms logo
July 8 - Homer Simpson
July 11 - Steve Buscemi
July 12 - Pixies Album Cover
July 14 - Big Pauly *AyKooChao
July 18 - H3H3
July 23 - Papa Louie Running 2
July 29 - Error
August 12 - Jimmy Neutron
August 20 - Mr. Meeseeks
September 24 - Peter Draws
October 16 - Systematic Chaos
November 24 - Far Cry 5 logo
January 28 - Rdr 2
March 6 - This Old Dog
April 23 - H3H3
June 4 - Berd
June 4 - Eric Andre(About three 3 minutes after the last pic
August 9 - Louis C.K
August 29 - Soda is Just Spicy Water
August 29 - OwO
September 11th - Fancy Fibers
September 21st - DAMN.
april 19th 2020 - earl sweatshirt
Rossome
Pro-Life
Restaurant Master
*


Don't mess with Ayo!


View Profile
« Reply #23 on: August 01, 2017, 07:10:49 AM »

I don't get why these people are saying there's no reception when there's clearly 3 to choose from. Maybe they're just blind or something.

Did you place the receptionist in the reception room?
Logged

Links:
Please sign this petition to bring back Wendy’s Wheels!!!! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=66739.0
Please ask me anything! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=24254.
Avatars:
Rowlet -- 7/11/17
Audino -- 7/25/17
Combee -- 7/31/17
LePete -- Date Unknown
Nebby -- 8/21/17
Beaten Android -- 1/8/18
Supergirl and Superman -- Date Unknown
Tangerine -- 1/16/18
Waluigi -- 6/13/18
Cross -- 6/24/18
Yellow Onion  - 8/16/18
Pro-Life Avatar - 1/19/19
Nellie - 3/26/2020
David Wallace - 5/1/2020
Deano - 5/1/2020
Dark Deano - 5/6/2020
Gondola 500 Icon - 5/12/2020
Deano - 5/18/2020
Wendy from Wendy’s Wheels - 5/23/2020
Deano - 8/31/2020
Johnny - 9/24/20
Rossome (FC) - 10/9/20
My KCP 2020 Entries - 10/15/20
Papa’s Bakeria Icon - 11/30/20
RCP Rossome - 12/6/20
Ayo from TFATWS - 4/17/21
Louie
Restaurant Star
*****


i dont care


View Profile
« Reply #24 on: August 01, 2017, 03:25:32 PM »

Did you place the receptionist in the reception room?

Nah, that might mesx it up
Logged

bruh im probably never gonna log back in
Profile Pics:
- May 30 Idubbbz logo
June 2 - Tree Face
June 3 - Foo Fighters
June 6 - Castiel
June - 8 Kurt Cobain
June 12 - Rico
June 13 - None
June 14 - Dream Theater Train of Though Album
cover
June 16 - Crowley
June 20 - Satan
June 26 - Papa Louie Running
July 2 - Jacksfilms logo
July 8 - Homer Simpson
July 11 - Steve Buscemi
July 12 - Pixies Album Cover
July 14 - Big Pauly *AyKooChao
July 18 - H3H3
July 23 - Papa Louie Running 2
July 29 - Error
August 12 - Jimmy Neutron
August 20 - Mr. Meeseeks
September 24 - Peter Draws
October 16 - Systematic Chaos
November 24 - Far Cry 5 logo
January 28 - Rdr 2
March 6 - This Old Dog
April 23 - H3H3
June 4 - Berd
June 4 - Eric Andre(About three 3 minutes after the last pic
August 9 - Louis C.K
August 29 - Soda is Just Spicy Water
August 29 - OwO
September 11th - Fancy Fibers
September 21st - DAMN.
april 19th 2020 - earl sweatshirt
Oofis
Restaurant Legend
*


View Profile
« Reply #25 on: August 01, 2017, 06:11:16 PM »

Did you place the receptionist in the reception room?
Yes I did, they're the people in the blue uniforms in the picture.
Logged

Add Oofis#8798 on discord if you wanna talk, I'm not as active as I was
Faiz
Papa's Replacement
*****


View Profile
« Reply #26 on: August 02, 2017, 06:42:11 AM »

I got 5 stars
Logged
Louie
Restaurant Star
*****


i dont care


View Profile
« Reply #27 on: August 02, 2017, 02:59:01 PM »

I got 5 stars


yeah, its pretty easy if you know what to do lol
Logged

bruh im probably never gonna log back in
Profile Pics:
- May 30 Idubbbz logo
June 2 - Tree Face
June 3 - Foo Fighters
June 6 - Castiel
June - 8 Kurt Cobain
June 12 - Rico
June 13 - None
June 14 - Dream Theater Train of Though Album
cover
June 16 - Crowley
June 20 - Satan
June 26 - Papa Louie Running
July 2 - Jacksfilms logo
July 8 - Homer Simpson
July 11 - Steve Buscemi
July 12 - Pixies Album Cover
July 14 - Big Pauly *AyKooChao
July 18 - H3H3
July 23 - Papa Louie Running 2
July 29 - Error
August 12 - Jimmy Neutron
August 20 - Mr. Meeseeks
September 24 - Peter Draws
October 16 - Systematic Chaos
November 24 - Far Cry 5 logo
January 28 - Rdr 2
March 6 - This Old Dog
April 23 - H3H3
June 4 - Berd
June 4 - Eric Andre(About three 3 minutes after the last pic
August 9 - Louis C.K
August 29 - Soda is Just Spicy Water
August 29 - OwO
September 11th - Fancy Fibers
September 21st - DAMN.
april 19th 2020 - earl sweatshirt
Pages: 1 [2]   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.