Pages: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 111   
Print
Author Topic: Random Facts  (Read 285773 times)
Phil
Or Philly
Food Critic
*


fake, plastic trees


View Profile
« Reply #1095 on: August 25, 2019, 07:50:30 PM »

This was Joe’s first post
This was someone's response. Let it be known Joe never gave "pics" Undecided

pics or get out

Logged

#GiveUsColoredBeltBucklesPLP
Forum Guy Funny Moments:
Do you stan Loona?
I don't think anyone said that, but okay.
Even people from Wisconsin have limits.
As a cow I sign
mom's angry duck
"Bruh! You stupid."
*Brother E has a bruh moment.*
my chef's are Phil and Loona
TOTALLY! TOTALLY! It would be so kawaii, it would absolutely confuse the baddies, and Tony and Mandi would be impressed! They could use a pacifier and a rattle as weapons.
I AGREE 100%

KAWAII DESUUU!
Ianiant
Sushi Chef
Better Than Papa!
*


Markus for The FC Games 3


View Profile
« Reply #1096 on: August 28, 2019, 02:28:24 PM »

College is no better than high school.

Proof: Experience
Logged

Rocky
Restaurant Master
*


mood


View Profile
« Reply #1097 on: August 28, 2019, 02:34:03 PM »

New Year, Mardi Gras, Valentine's Day, Holi, St. Paddy's Day, Cherry Blossom Festival, Easter, Cinco de Mayo, Starlight/4th of July, Pirate Bash, Halloween, Thanksgiving and Christmas are all Gameria holidays that are also real holidays

I guess Onionfest technically is one too
Logged

My avatars:
01/01 - Rocky celebrating 2020
20/01 - Rocky holding a mouse
03/02 - Tart
13/02 - Rocky holding a Valentine's Day present
17/02 - Pickle holding a spatula
29/02 - Cookie
17/03 - Mesa portrait
24/03 - Peach holding Luma
23/04 - Hammer Bro
Phil
Or Philly
Food Critic
*


fake, plastic trees


View Profile
« Reply #1098 on: August 28, 2019, 02:37:05 PM »

Minecraft is the highest selling game
Logged

#GiveUsColoredBeltBucklesPLP
Forum Guy Funny Moments:
Do you stan Loona?
I don't think anyone said that, but okay.
Even people from Wisconsin have limits.
As a cow I sign
mom's angry duck
"Bruh! You stupid."
*Brother E has a bruh moment.*
my chef's are Phil and Loona
TOTALLY! TOTALLY! It would be so kawaii, it would absolutely confuse the baddies, and Tony and Mandi would be impressed! They could use a pacifier and a rattle as weapons.
I AGREE 100%

KAWAII DESUUU!
CosmicFizzo
2019 User of the Year!
Global Moderator
Better Than Papa!
*


I don't even like coffee but Godot's pretty cool


View Profile
« Reply #1099 on: August 30, 2019, 01:16:27 PM »



The hand holding Nye in this scene is that of a future Flipline ETN character Lips Sealed
Logged

Old FC topic: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=44033.0
New FC Archive: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=64508.0
Wanna know something about me? Ask a question here: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=42379.0
All My Random Info:
Favorite Quotes:
Theo [Aug 28 07:11 PM]:   speedo your love for asian women is undying
The Lord yeeteth and the lord yoinketh away.
Scoobybay wouldn’t be like this if she had just stabbed Loona
lol jay ate sugar like lololol JAY ATE bleeping SUGAR HAHAHA J8SUGAR HAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Uh, Matt and Tony, I think Doritos copied Kasey O's earrings
First of all who are you
Abu 2 Electric Abugaloo
resto in cheesy pesto
Brother E: I was being SaRcAsTiC. Wink
ZZZZZZZEBRUUUUHH!
Oh my its H E L L A F R E S H
I want a lake of holy water and drown in it
Can I un-die
Summer4ever is gonna become reality if we don't do anything about climate change
I don't hate him. It's just that if I had to kill 15 Flipline customers, he would be the 6th one.
-PastelPenguins- [Apr 10 04:56 PM]:   I mean, religion should have it's importance to everyone who has one but that shouldn't interfere with their view on other people
Chayce: hmm yes I am pastry
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   Time to take
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   A shower
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   And then return it to the person I took it from

CeruleaM [May 03 06:39 PM]:   if the Earth was a CD, it's be scratched
FC Games Stats:
Season 1 (Charlotte) - 4th Place, Semifinalist
Season 2 (Tanner) - 6th Place, Semifinalist
Season 3 (Tanner) - Judge
Season 4 (???) - Contestant hopefully
Ianiant
Sushi Chef
Better Than Papa!
*


Markus for The FC Games 3


View Profile
« Reply #1100 on: August 30, 2019, 01:19:15 PM »



The hand holding Nye in this scene is that of a future Flipline ETN character Lips Sealed

Melissa the Stewardess?
Logged

CosmicFizzo
2019 User of the Year!
Global Moderator
Better Than Papa!
*


I don't even like coffee but Godot's pretty cool


View Profile
« Reply #1101 on: August 30, 2019, 01:19:43 PM »

Melissa the Stewardess?
New as in I created them exclusively for ETN, just like Jack and Dahlia
Logged

Old FC topic: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=44033.0
New FC Archive: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=64508.0
Wanna know something about me? Ask a question here: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=42379.0
All My Random Info:
Favorite Quotes:
Theo [Aug 28 07:11 PM]:   speedo your love for asian women is undying
The Lord yeeteth and the lord yoinketh away.
Scoobybay wouldn’t be like this if she had just stabbed Loona
lol jay ate sugar like lololol JAY ATE bleeping SUGAR HAHAHA J8SUGAR HAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Uh, Matt and Tony, I think Doritos copied Kasey O's earrings
First of all who are you
Abu 2 Electric Abugaloo
resto in cheesy pesto
Brother E: I was being SaRcAsTiC. Wink
ZZZZZZZEBRUUUUHH!
Oh my its H E L L A F R E S H
I want a lake of holy water and drown in it
Can I un-die
Summer4ever is gonna become reality if we don't do anything about climate change
I don't hate him. It's just that if I had to kill 15 Flipline customers, he would be the 6th one.
-PastelPenguins- [Apr 10 04:56 PM]:   I mean, religion should have it's importance to everyone who has one but that shouldn't interfere with their view on other people
Chayce: hmm yes I am pastry
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   Time to take
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   A shower
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   And then return it to the person I took it from

CeruleaM [May 03 06:39 PM]:   if the Earth was a CD, it's be scratched
FC Games Stats:
Season 1 (Charlotte) - 4th Place, Semifinalist
Season 2 (Tanner) - 6th Place, Semifinalist
Season 3 (Tanner) - Judge
Season 4 (???) - Contestant hopefully
Ianiant
Sushi Chef
Better Than Papa!
*


Markus for The FC Games 3


View Profile
« Reply #1102 on: August 30, 2019, 01:21:52 PM »

New as in I created them exclusively for ETN, just like Jack and Dahlia

Okay

I wonder how they'll kill the unfortunate guest. Grimace
Logged

Ianiant
Sushi Chef
Better Than Papa!
*


Markus for The FC Games 3


View Profile
« Reply #1103 on: August 30, 2019, 03:13:56 PM »

Colby has the best name out of all of my FC's. Grin
Logged

CosmicFizzo
2019 User of the Year!
Global Moderator
Better Than Papa!
*


I don't even like coffee but Godot's pretty cool


View Profile
« Reply #1104 on: August 30, 2019, 03:14:40 PM »

Colby has the best name out of all of my FC's. Grin
Agreed, I love his cheese-themed name!
Logged

Old FC topic: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=44033.0
New FC Archive: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=64508.0
Wanna know something about me? Ask a question here: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=42379.0
All My Random Info:
Favorite Quotes:
Theo [Aug 28 07:11 PM]:   speedo your love for asian women is undying
The Lord yeeteth and the lord yoinketh away.
Scoobybay wouldn’t be like this if she had just stabbed Loona
lol jay ate sugar like lololol JAY ATE bleeping SUGAR HAHAHA J8SUGAR HAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Uh, Matt and Tony, I think Doritos copied Kasey O's earrings
First of all who are you
Abu 2 Electric Abugaloo
resto in cheesy pesto
Brother E: I was being SaRcAsTiC. Wink
ZZZZZZZEBRUUUUHH!
Oh my its H E L L A F R E S H
I want a lake of holy water and drown in it
Can I un-die
Summer4ever is gonna become reality if we don't do anything about climate change
I don't hate him. It's just that if I had to kill 15 Flipline customers, he would be the 6th one.
-PastelPenguins- [Apr 10 04:56 PM]:   I mean, religion should have it's importance to everyone who has one but that shouldn't interfere with their view on other people
Chayce: hmm yes I am pastry
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   Time to take
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   A shower
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   And then return it to the person I took it from

CeruleaM [May 03 06:39 PM]:   if the Earth was a CD, it's be scratched
FC Games Stats:
Season 1 (Charlotte) - 4th Place, Semifinalist
Season 2 (Tanner) - 6th Place, Semifinalist
Season 3 (Tanner) - Judge
Season 4 (???) - Contestant hopefully
Ianiant
Sushi Chef
Better Than Papa!
*


Markus for The FC Games 3


View Profile
« Reply #1105 on: August 30, 2019, 03:15:54 PM »

Agreed, I love his cheese-themed name!

Colby Jackson
Logged

Phil
Or Philly
Food Critic
*


fake, plastic trees


View Profile
« Reply #1106 on: August 30, 2019, 03:35:12 PM »

spongebob is a god gamer
Logged

#GiveUsColoredBeltBucklesPLP
Forum Guy Funny Moments:
Do you stan Loona?
I don't think anyone said that, but okay.
Even people from Wisconsin have limits.
As a cow I sign
mom's angry duck
"Bruh! You stupid."
*Brother E has a bruh moment.*
my chef's are Phil and Loona
TOTALLY! TOTALLY! It would be so kawaii, it would absolutely confuse the baddies, and Tony and Mandi would be impressed! They could use a pacifier and a rattle as weapons.
I AGREE 100%

KAWAII DESUUU!
Tamatim
Randomato
Better Than Papa!
*


No Ketchup Allowed


View Profile
« Reply #1107 on: August 30, 2019, 03:48:52 PM »

Colby Jackson
Hmm... Jackson by Brother B must be his father then. They're similar. Grin
Logged

Welcome To My Signature!:
Hello! Have a nice day! Wink
You probably know that I'm a tomato fan already.
Always Be Nice:
Bullying? you think you're so cool? -The girl you just called fat?... She is overdosing on DIET pills. -The girl you just called ugly?... She spends hours putting MAKEUP on hoping that people will like her. -The boy you just tripped?... He is abused enough at home. -See that man with the ugly scars?... He fought for his country. That guy you just made fun of for crying?... His mother is dying. -Put this as your status if your against bullying. I bet 95% of you won't re-post , but I'm sure the people with a heart and backbone will. Repost, like, share,or just leave a positive comment if you agree with me unlike some girl or guy that is being a jerk and thinks none should post a comment about stopping child abuse which is an important message

Credits to T.A
JEBZ Komics
Four boys and comics!
Restaurant Master
*


Bluey in TD style?


View Profile
« Reply #1108 on: August 30, 2019, 04:25:07 PM »

Hmm... Jackson by Brother B must be his father then. They're similar. Grin

Brother E: Top ten anime plot twists! Laugh
Logged

CosmicFizzo
2019 User of the Year!
Global Moderator
Better Than Papa!
*


I don't even like coffee but Godot's pretty cool


View Profile
« Reply #1109 on: September 03, 2019, 05:23:38 PM »

I... have a new personal favorite FC? Laugh
It's Keaton lol
Logged

Old FC topic: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=44033.0
New FC Archive: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=64508.0
Wanna know something about me? Ask a question here: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=42379.0
All My Random Info:
Favorite Quotes:
Theo [Aug 28 07:11 PM]:   speedo your love for asian women is undying
The Lord yeeteth and the lord yoinketh away.
Scoobybay wouldn’t be like this if she had just stabbed Loona
lol jay ate sugar like lololol JAY ATE bleeping SUGAR HAHAHA J8SUGAR HAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Uh, Matt and Tony, I think Doritos copied Kasey O's earrings
First of all who are you
Abu 2 Electric Abugaloo
resto in cheesy pesto
Brother E: I was being SaRcAsTiC. Wink
ZZZZZZZEBRUUUUHH!
Oh my its H E L L A F R E S H
I want a lake of holy water and drown in it
Can I un-die
Summer4ever is gonna become reality if we don't do anything about climate change
I don't hate him. It's just that if I had to kill 15 Flipline customers, he would be the 6th one.
-PastelPenguins- [Apr 10 04:56 PM]:   I mean, religion should have it's importance to everyone who has one but that shouldn't interfere with their view on other people
Chayce: hmm yes I am pastry
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   Time to take
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   A shower
Malo [Apr 29 11:01 PM]:   And then return it to the person I took it from

CeruleaM [May 03 06:39 PM]:   if the Earth was a CD, it's be scratched
FC Games Stats:
Season 1 (Charlotte) - 4th Place, Semifinalist
Season 2 (Tanner) - 6th Place, Semifinalist
Season 3 (Tanner) - Judge
Season 4 (???) - Contestant hopefully
Pages: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 111   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.