Poll
Question: Easiest Gameria?
Yes - 14 (29.8%)
No (Comment) - 33 (70.2%)
Total Voters: 40

Pages: 1 2 3 [4]   
Print
Author Topic: Is this the easiest Gameria? (2)  (Read 21696 times)
Kookie
Your resident weirdo
Restaurant Legend
*


Just give me Customerpalooza already.


View Profile
« Reply #45 on: November 01, 2019, 03:05:51 PM »

Hot Doggeria is hecka easy, same with Freezeria.
Hardest is Sushiria, Burgeria, or Pizzeria imo.
Logged

Awesome quotes:
Kasey O bleep off
This post was made by the Emmlette gang
Kyles are dudes who punch drywall and drink tons of Monster energy drinks lol
i sure hope i don't get hit by a car ¯\\_(ツ)_/¯
this topic is so mentally excruciating to read
wHaT aBoUt NaScAr
Cuong10283 [Apr 16 06:47 PM]:   What the f Smiley?

Stan Loona [May 22 05:56 PM]:   Fizzo Lips
James
~ Scene Creator ~
Restaurant Master
*


YoU mEaN OuR pAsTaRiA ....


View Profile
« Reply #46 on: November 01, 2019, 03:06:51 PM »

Wingeria is the easiest IMAO, especially the HD version
Agree
Logged

Hey! I'm James. make PLP scenes and my favorite Flipline game is Sushiria! 
oh yeah I also make FCs
Avatars:
2019:
28.9.19 - James holding a firework
29.9.19 - James with a cookie sundae
2.10.19- Halloween scene
1.11.19 - James in Papa Louie 2
15.11.19 - James dressed as a cowboy
22.11.19 - Taylor Portrait
8.12.19 - James on a bench
18.12.19 - Merry Christmas! (James in Christmas backdrop)
26.12.19 - Lucy is ready for the FC games 2!
30.12.19 - Hello 2020! (James in fireworks backdrop)
2.1.20 - James with a Warp Key
20.1.20 - James in the Bakeria
3.2.20 - James with a Warp Key during the night
13.2.20 - James holding a rose for Valentine's Day
17.2.20 - James with a pie
1.3.20 - James with a comic book
3.3.20 - James serving a pie to James
17.3.20 - Heppy St. Paddy's Day! (James in green backdrop with a warp key)
22.3.20 - James watching TV
5.4.20 - James, Sharel and Kris in a cave looking for diamonds
11.4.20 - Taylor dancing
24.4.20 - James with the delivery phone
22.6.20 - James and Jenny outside of the Sushiria
Quotes:
James [Apr 09 10:34 AM]:   I changed something in my nlue-green outfit
TTHS [Apr 09 10:34 AM]:   Nlue is my favorite color
James [Apr 09 10:34 AM]:   Blue *
James [Apr 09 10:34 AM]:   Lol
Ianiant [Apr 09 10:35 AM]:   I'm wearing nlue right now. xd
Tamatim [Apr 09 10:35 AM]:   The color of mood is nlue.  Pensive
James [Apr 09 10:36 AM]:   My username is nlue
-------------------------------------------------------------------------
James [Apr 11 11:55 AM]:   /ma leaves
James [Apr 11 11:56 AM]:   Lol
Cacti [Apr 11 11:56 AM]:   Nooo
Cacti [Apr 11 11:56 AM]:   Why does Ma have to leave Sad
James [Apr 11 11:56 AM]:   I don't know
James [Apr 11 11:56 AM]:   I just know that this is getting in my signature
Quote
Colour Scheme Creator
That can happen if he lives near the Arctic Circle
[Oct 16 06:35 PM]:   Rocky Road Ice Cream is a standard ice cream in Papa’s Scooperia unlocked at Rank 45 with Rudy.[Oct 16 06:35 PM]:   Ianiant Chip Ice Cream does not exist.[Oct 16 06:37 PM]:   Soup Mia is not a gameria yet.
The only way Destiny can enter SD is Pizzaccino to wake up with an amnesia and memory loss.
I mean, Evelyn looks to be quite the rich woman of the Flipverse. All that fortune would mean a lot of hand sanitizer for Rollie to buy
Summer4ever is gonna become reality if we don't do anything about climate change
The FC games - stats - Lucy and Lizzy:
season 1 - none
season 2 - Lucy, 5th place
season 3 - Lizzy, ???
Phil
Or Philly
Food Critic
*


fake, plastic trees


View Profile
« Reply #47 on: November 01, 2019, 03:59:11 PM »

The hardest is probably original Pizzeria.
The easiest is Hot Doggeria
Hot Dogg is sorta in the middle for me for difficulty, Pizzeria is definitely is in the top 2 hardest for me
Logged

#GiveUsColoredBeltBucklesPLP
Forum Guy Funny Moments:
Do you stan Loona?
I don't think anyone said that, but okay.
Even people from Wisconsin have limits.
As a cow I sign
mom's angry duck
"Bruh! You stupid."
*Brother E has a bruh moment.*
my chef's are Phil and Loona
TOTALLY! TOTALLY! It would be so kawaii, it would absolutely confuse the baddies, and Tony and Mandi would be impressed! They could use a pacifier and a rattle as weapons.
I AGREE 100%

KAWAII DESUUU!
Ocean Drive
Cute Jeans
Better Than Papa!
*



View Profile
« Reply #48 on: November 02, 2019, 02:11:20 AM »

Wingeria is not the easiest either? Really.
Logged
Phil
Or Philly
Food Critic
*


fake, plastic trees


View Profile
« Reply #49 on: November 02, 2019, 09:46:44 AM »

Wingeria is not the easiest either? Really.
Wingeria was fun but hard for me
Logged

#GiveUsColoredBeltBucklesPLP
Forum Guy Funny Moments:
Do you stan Loona?
I don't think anyone said that, but okay.
Even people from Wisconsin have limits.
As a cow I sign
mom's angry duck
"Bruh! You stupid."
*Brother E has a bruh moment.*
my chef's are Phil and Loona
TOTALLY! TOTALLY! It would be so kawaii, it would absolutely confuse the baddies, and Tony and Mandi would be impressed! They could use a pacifier and a rattle as weapons.
I AGREE 100%

KAWAII DESUUU!
Ocean Drive
Cute Jeans
Better Than Papa!
*



View Profile
« Reply #50 on: November 02, 2019, 11:28:06 AM »

I really hated it
Logged
Phil
Or Philly
Food Critic
*


fake, plastic trees


View Profile
« Reply #51 on: November 02, 2019, 12:09:04 PM »

Wingeria is one of my most nostalgic gamerias so although I see flaws in it I love the game as a whole
Logged

#GiveUsColoredBeltBucklesPLP
Forum Guy Funny Moments:
Do you stan Loona?
I don't think anyone said that, but okay.
Even people from Wisconsin have limits.
As a cow I sign
mom's angry duck
"Bruh! You stupid."
*Brother E has a bruh moment.*
my chef's are Phil and Loona
TOTALLY! TOTALLY! It would be so kawaii, it would absolutely confuse the baddies, and Tony and Mandi would be impressed! They could use a pacifier and a rattle as weapons.
I AGREE 100%

KAWAII DESUUU!
A Building
The KCP19 Runner Up
Restaurant Master
*


Failure of a Sailor


View Profile
« Reply #52 on: November 02, 2019, 02:54:13 PM »

The Wingerias are collectively the easiest for me.
Logged

Ocean Drive
Cute Jeans
Better Than Papa!
*



View Profile
« Reply #53 on: November 02, 2019, 03:17:19 PM »

I don't get it lmao. Hot Doggeria has little room for error
Logged
Phil
Or Philly
Food Critic
*


fake, plastic trees


View Profile
« Reply #54 on: November 02, 2019, 03:31:27 PM »

I don't get it lmao. Hot Doggeria has little room for error
The days felt too long for me and would get me bored. Not sure if I'm the only one who experienced that but yeah
Logged

#GiveUsColoredBeltBucklesPLP
Forum Guy Funny Moments:
Do you stan Loona?
I don't think anyone said that, but okay.
Even people from Wisconsin have limits.
As a cow I sign
mom's angry duck
"Bruh! You stupid."
*Brother E has a bruh moment.*
my chef's are Phil and Loona
TOTALLY! TOTALLY! It would be so kawaii, it would absolutely confuse the baddies, and Tony and Mandi would be impressed! They could use a pacifier and a rattle as weapons.
I AGREE 100%

KAWAII DESUUU!
Ocean Drive
Cute Jeans
Better Than Papa!
*



View Profile
« Reply #55 on: November 03, 2019, 01:51:12 AM »

I think the days were looking with that many because of its simplicity
Logged
James
~ Scene Creator ~
Restaurant Master
*


YoU mEaN OuR pAsTaRiA ....


View Profile
« Reply #56 on: November 10, 2019, 08:53:04 AM »

The Wingerias are collectively the easiest for me.
Same
Logged

Hey! I'm James. make PLP scenes and my favorite Flipline game is Sushiria! 
oh yeah I also make FCs
Avatars:
2019:
28.9.19 - James holding a firework
29.9.19 - James with a cookie sundae
2.10.19- Halloween scene
1.11.19 - James in Papa Louie 2
15.11.19 - James dressed as a cowboy
22.11.19 - Taylor Portrait
8.12.19 - James on a bench
18.12.19 - Merry Christmas! (James in Christmas backdrop)
26.12.19 - Lucy is ready for the FC games 2!
30.12.19 - Hello 2020! (James in fireworks backdrop)
2.1.20 - James with a Warp Key
20.1.20 - James in the Bakeria
3.2.20 - James with a Warp Key during the night
13.2.20 - James holding a rose for Valentine's Day
17.2.20 - James with a pie
1.3.20 - James with a comic book
3.3.20 - James serving a pie to James
17.3.20 - Heppy St. Paddy's Day! (James in green backdrop with a warp key)
22.3.20 - James watching TV
5.4.20 - James, Sharel and Kris in a cave looking for diamonds
11.4.20 - Taylor dancing
24.4.20 - James with the delivery phone
22.6.20 - James and Jenny outside of the Sushiria
Quotes:
James [Apr 09 10:34 AM]:   I changed something in my nlue-green outfit
TTHS [Apr 09 10:34 AM]:   Nlue is my favorite color
James [Apr 09 10:34 AM]:   Blue *
James [Apr 09 10:34 AM]:   Lol
Ianiant [Apr 09 10:35 AM]:   I'm wearing nlue right now. xd
Tamatim [Apr 09 10:35 AM]:   The color of mood is nlue.  Pensive
James [Apr 09 10:36 AM]:   My username is nlue
-------------------------------------------------------------------------
James [Apr 11 11:55 AM]:   /ma leaves
James [Apr 11 11:56 AM]:   Lol
Cacti [Apr 11 11:56 AM]:   Nooo
Cacti [Apr 11 11:56 AM]:   Why does Ma have to leave Sad
James [Apr 11 11:56 AM]:   I don't know
James [Apr 11 11:56 AM]:   I just know that this is getting in my signature
Quote
Colour Scheme Creator
That can happen if he lives near the Arctic Circle
[Oct 16 06:35 PM]:   Rocky Road Ice Cream is a standard ice cream in Papa’s Scooperia unlocked at Rank 45 with Rudy.[Oct 16 06:35 PM]:   Ianiant Chip Ice Cream does not exist.[Oct 16 06:37 PM]:   Soup Mia is not a gameria yet.
The only way Destiny can enter SD is Pizzaccino to wake up with an amnesia and memory loss.
I mean, Evelyn looks to be quite the rich woman of the Flipverse. All that fortune would mean a lot of hand sanitizer for Rollie to buy
Summer4ever is gonna become reality if we don't do anything about climate change
The FC games - stats - Lucy and Lizzy:
season 1 - none
season 2 - Lucy, 5th place
season 3 - Lizzy, ???
Ocean Drive
Cute Jeans
Better Than Papa!
*



View Profile
« Reply #57 on: November 10, 2019, 09:15:55 AM »

I find them one of the hardest Hmm
Logged
MAYURA
Sugar Boo
Franchise Owner
*****


I'm Levitating


View Profile
« Reply #58 on: June 26, 2020, 07:23:53 PM »

Simply... no
Logged

Pages: 1 2 3 [4]   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.