Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 28   
Print
Author Topic: Nobody wants to ask questions in my Q and A  (Read 18291 times)
FlippingOcFanatic
Restaurant Legend
*


10 Years For Now


View Profile
« Reply #90 on: July 08, 2018, 01:01:28 AM »

What would you do when there's a Ace Attorney game about Athena Cykes?
Logged

WatermelonSlice
is semi-active
Restaurant Master
*


A Nintendo Switch that, well, doesn't switch!


View Profile
« Reply #91 on: July 08, 2018, 01:36:14 AM »

What would you do when there's a Ace Attorney game about Athena Cykes?
I'd LOVE that. I'd totally buy it if there was one.
Like Phoenix already has too much games tbh and Apollo already has his own game so why not Athena as well?
And Athena needs more cases, since she only handled 2.
Logged

I will never remove this in my signature:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatars:
Jan.1- Susato Mikotoba
Jan.5- Kris dancing the fortnite default dance
Jan.13- Kris fanart (art by BelieveTheHorror)
Feb.15- Moe and Joy
Feb.27- White shirt
Apr.25- Professor Hershel Layton
Jun.1- Watermelon Slice
Jun.10- Shoto Todoroki
July 1- Takano Chizuru
July 11- Nintendo Switch Lite Yellow
FlippingOcFanatic
Restaurant Legend
*


10 Years For Now


View Profile
« Reply #92 on: July 08, 2018, 08:13:05 PM »

Yeah, me too and I hope there's a new assistant for Athena. Phoenix got Maya and Apollo got Trucy in their own game, I want to see the same for her.

Do you ship someone in Ace Attorney?
Logged

WatermelonSlice
is semi-active
Restaurant Master
*


A Nintendo Switch that, well, doesn't switch!


View Profile
« Reply #93 on: July 08, 2018, 08:50:55 PM »

Do you ship someone in Ace Attorney?
Yeah, but not that much
Justicykes is my otp (idk they just have so much chemistry loool)
I ship Maggey x Gumshoe too (obvious reasons)
i dont ship Phoenix x Maya that much but I can see it being canon
aannddd Diego x Mia

yep, that's it really xp

I'm gonna be honest I used to ship Apollo x Trucy before knowing that they're half-siblings...
Logged

I will never remove this in my signature:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatars:
Jan.1- Susato Mikotoba
Jan.5- Kris dancing the fortnite default dance
Jan.13- Kris fanart (art by BelieveTheHorror)
Feb.15- Moe and Joy
Feb.27- White shirt
Apr.25- Professor Hershel Layton
Jun.1- Watermelon Slice
Jun.10- Shoto Todoroki
July 1- Takano Chizuru
July 11- Nintendo Switch Lite Yellow
AppleCherryPie
Fan Art Maniac!
Restaurant Master
*


No,no dentist


View Profile
« Reply #94 on: July 11, 2018, 08:18:18 AM »

Do u agree steven has got 2 diamond granny
Logged

WatermelonSlice
is semi-active
Restaurant Master
*


A Nintendo Switch that, well, doesn't switch!


View Profile
« Reply #95 on: July 11, 2018, 09:21:27 AM »

Do u agree steven has got 2 diamond granny
yes
Logged

I will never remove this in my signature:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatars:
Jan.1- Susato Mikotoba
Jan.5- Kris dancing the fortnite default dance
Jan.13- Kris fanart (art by BelieveTheHorror)
Feb.15- Moe and Joy
Feb.27- White shirt
Apr.25- Professor Hershel Layton
Jun.1- Watermelon Slice
Jun.10- Shoto Todoroki
July 1- Takano Chizuru
July 11- Nintendo Switch Lite Yellow
Soundbord
I sound very bord
Forum Fanatic
*


God exists!


View Profile
« Reply #96 on: July 11, 2018, 10:14:54 AM »

who would YOU ship Skip with? lol
Logged

Check out my new Flipline Bachelorette fanfic! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=45830.0

magicmusic [May 21 08:33 PM]:   When I grow up I wanna be just like pickleric
shoutbox queen has found QUOTE OF THE DECADE!:
Matt: Testing the new Shoutbox!
Flipline_Tony: Testing.
Flipline_Tony: Looks like no one's here.
Matt:  Cry

awesome quotes of 2018:
"I'm the Grand Supreme Mip of being a poke in the eye!" (from AKC's AyChao Academy comic)
You get a jill-a-torch.
(in response to "I insert a jack-o-lantern." I wanna see a jill-a-torch ROFL)

Fav KCP 2018 entries (besides Annika):
Azariah (Mystic), Morrigan (Lilith), Bonnie (JakeZ), Scott (Pine-Apple), Rose (RoseKitty), Kassem (despite the fact that he's half blue-green colorblind), Treble (breadlord), Bellamy (SND), Chelsea (Paramore), Skye (Shawna), Ranulph (CupcakePsyducks), Alice (Algodethacon), Hazel (Zuki-Chan), Zack (DeluxePizza), Soufflia (lajoie), Chelsea (Paramore), Dakota (speedo)
fav customerpalooza 2019 forumer entries:
Sean (YellowPenguin), Enigma (Ninja Monkey), Myrtle (MintGold), Keiko (apocalypseArisen/Lavender), Donny (VVAVES/~JustAqua~), Walter M (Holi Toledo/forgottenusername), Nadia (Haseul/hyewon)
Forumer entry Runners-up: Rias, Obed, Rocky, Q for Quality, Poisoncrene, Kief, Ibzy
WatermelonSlice
is semi-active
Restaurant Master
*


A Nintendo Switch that, well, doesn't switch!


View Profile
« Reply #97 on: July 11, 2018, 03:31:12 PM »

who would YOU ship Skip with? lol
his pet rat
To be honest, I don't know Laugh I mean, he's a new character to a game that hasn't released yet xp
i guess for now I'll trollship him with AMY loooollll dont tell faithesque about this
Logged

I will never remove this in my signature:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatars:
Jan.1- Susato Mikotoba
Jan.5- Kris dancing the fortnite default dance
Jan.13- Kris fanart (art by BelieveTheHorror)
Feb.15- Moe and Joy
Feb.27- White shirt
Apr.25- Professor Hershel Layton
Jun.1- Watermelon Slice
Jun.10- Shoto Todoroki
July 1- Takano Chizuru
July 11- Nintendo Switch Lite Yellow
JEBZ Komics
Four boys and comics!
Restaurant Master
*


Back to the classic PepperJack!


View Profile
« Reply #98 on: July 12, 2018, 04:34:02 PM »

Brother Z:

Did you see the 3rd chapter of "Adventures In The Flipverse" yet?
Logged

WatermelonSlice
is semi-active
Restaurant Master
*


A Nintendo Switch that, well, doesn't switch!


View Profile
« Reply #99 on: July 13, 2018, 02:46:36 AM »

Brother Z:

Did you see the 3rd chapter of "Adventures In The Flipverse" yet?
not yet
Logged

I will never remove this in my signature:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatars:
Jan.1- Susato Mikotoba
Jan.5- Kris dancing the fortnite default dance
Jan.13- Kris fanart (art by BelieveTheHorror)
Feb.15- Moe and Joy
Feb.27- White shirt
Apr.25- Professor Hershel Layton
Jun.1- Watermelon Slice
Jun.10- Shoto Todoroki
July 1- Takano Chizuru
July 11- Nintendo Switch Lite Yellow
JEBZ Komics
Four boys and comics!
Restaurant Master
*


Back to the classic PepperJack!


View Profile
« Reply #100 on: July 13, 2018, 01:25:52 PM »

not yet
Well, if you want to know where it is, it's on the "Fan Fiction" page.
Logged

WatermelonSlice
is semi-active
Restaurant Master
*


A Nintendo Switch that, well, doesn't switch!


View Profile
« Reply #101 on: July 13, 2018, 03:55:56 PM »

Well, if you want to know where it is, it's on the "Fan Fiction" page.
I'll give it a read if I have time
Logged

I will never remove this in my signature:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatars:
Jan.1- Susato Mikotoba
Jan.5- Kris dancing the fortnite default dance
Jan.13- Kris fanart (art by BelieveTheHorror)
Feb.15- Moe and Joy
Feb.27- White shirt
Apr.25- Professor Hershel Layton
Jun.1- Watermelon Slice
Jun.10- Shoto Todoroki
July 1- Takano Chizuru
July 11- Nintendo Switch Lite Yellow
Malo
The KCP19 Runner Up
Restaurant Legend
*


The Mayor of Simpleton


View Profile
« Reply #102 on: July 13, 2018, 04:28:59 PM »

Favorite book?
Logged
WatermelonSlice
is semi-active
Restaurant Master
*


A Nintendo Switch that, well, doesn't switch!


View Profile
« Reply #103 on: July 13, 2018, 04:33:44 PM »

Favorite book?
The Harry Potter series. Though I haven't finish reading all of it. I'm still reading Book 5.
Logged

I will never remove this in my signature:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatars:
Jan.1- Susato Mikotoba
Jan.5- Kris dancing the fortnite default dance
Jan.13- Kris fanart (art by BelieveTheHorror)
Feb.15- Moe and Joy
Feb.27- White shirt
Apr.25- Professor Hershel Layton
Jun.1- Watermelon Slice
Jun.10- Shoto Todoroki
July 1- Takano Chizuru
July 11- Nintendo Switch Lite Yellow
Malo
The KCP19 Runner Up
Restaurant Legend
*


The Mayor of Simpleton


View Profile
« Reply #104 on: July 13, 2018, 04:34:23 PM »

Nice. I'm currently rereading Book 1. (I've read the entire series though)
Logged
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 28   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.