Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 28   
Print
Author Topic: Nobody wants to ask questions in my Q and A  (Read 21812 times)
FlippingOcFanatic
Restaurant Legend
*


10 Years For Now


View Profile
« Reply #270 on: December 15, 2018, 05:01:42 AM »

Yeah...anyways, the anime has another original episodes and it is really interestingly. What do you think?
Logged

PastaFan3000
a.k.a mika, fan artist
Restaurant Master
*


cellentani


View Profile
« Reply #271 on: December 15, 2018, 06:00:13 PM »

Yeah...anyways, the anime has another original episodes and it is really interestingly. What do you think?
I really like it so far! The whole court on wheels thing is interesting. (also I like the american prosecutor dude lol)
Logged

I will never remove this in my signature:
part 1:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
part 2:
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   @matt i drew you uwu http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=149.ms...g2452971
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   pls notice
Matt [Jul 07 12:43 AM]:   @PastaFan3000 awesome! Cheesy
PastaFan3000 [Jul 07 12:43 AM]:   thanks matt! Cheery
Avatars:
Mar.6 - Breakfast Slider
Mar.8 - Chiaki Nanami
Mar.20 - Toad from Super Mario 64
Apr.3 - Sonia Nevermind
Apr.14 - Mini McCoy
Apr.18 - Colonel Roy Mustang
Apr.27 - Clover
May.4 - Lieutenant Riza Hawkeye
May.11 - Mika (as a pal)
May.20 - Ryutaro Naruhodou
May.25 - Koilee
May.29 - Whippa
Jun.2 - Papa's Pastaria
Jun.7 - Spaghetti
Jun.14 - Macaroni
Jun.21 - Gnocchi
Jun.28 - Ravioli
Jul.5 - Fettuccine
Jul.12 - Penne
Jul.19 - Bowtie (pasta)
Jul.26 - Radiatori
Aug.2 - Cellentani
FlippingOcFanatic
Restaurant Legend
*


10 Years For Now


View Profile
« Reply #272 on: December 20, 2018, 07:01:22 AM »

Good thing the infamous villainess, Dahlia is near. Excited to see the saddest episodes?
Logged

PastaFan3000
a.k.a mika, fan artist
Restaurant Master
*


cellentani


View Profile
« Reply #273 on: December 20, 2018, 07:18:05 AM »

Good thing the infamous villainess, Dahlia is near. Excited to see the saddest episodes?
Yes, Definitely, Absolutely!
Logged

I will never remove this in my signature:
part 1:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
part 2:
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   @matt i drew you uwu http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=149.ms...g2452971
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   pls notice
Matt [Jul 07 12:43 AM]:   @PastaFan3000 awesome! Cheesy
PastaFan3000 [Jul 07 12:43 AM]:   thanks matt! Cheery
Avatars:
Mar.6 - Breakfast Slider
Mar.8 - Chiaki Nanami
Mar.20 - Toad from Super Mario 64
Apr.3 - Sonia Nevermind
Apr.14 - Mini McCoy
Apr.18 - Colonel Roy Mustang
Apr.27 - Clover
May.4 - Lieutenant Riza Hawkeye
May.11 - Mika (as a pal)
May.20 - Ryutaro Naruhodou
May.25 - Koilee
May.29 - Whippa
Jun.2 - Papa's Pastaria
Jun.7 - Spaghetti
Jun.14 - Macaroni
Jun.21 - Gnocchi
Jun.28 - Ravioli
Jul.5 - Fettuccine
Jul.12 - Penne
Jul.19 - Bowtie (pasta)
Jul.26 - Radiatori
Aug.2 - Cellentani
FlippingOcFanatic
Restaurant Legend
*


10 Years For Now


View Profile
« Reply #274 on: December 22, 2018, 09:17:55 AM »

The next episode is one hour special, and you know what it is.
Logged

PastaFan3000
a.k.a mika, fan artist
Restaurant Master
*


cellentani


View Profile
« Reply #275 on: December 23, 2018, 03:37:37 AM »

The next episode is one hour special, and you know what it is.
YES YES YES!! I'M SO HYPED TO SEE TURNABOUT MEMORIES ANIMATED Hooray
Logged

I will never remove this in my signature:
part 1:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
part 2:
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   @matt i drew you uwu http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=149.ms...g2452971
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   pls notice
Matt [Jul 07 12:43 AM]:   @PastaFan3000 awesome! Cheesy
PastaFan3000 [Jul 07 12:43 AM]:   thanks matt! Cheery
Avatars:
Mar.6 - Breakfast Slider
Mar.8 - Chiaki Nanami
Mar.20 - Toad from Super Mario 64
Apr.3 - Sonia Nevermind
Apr.14 - Mini McCoy
Apr.18 - Colonel Roy Mustang
Apr.27 - Clover
May.4 - Lieutenant Riza Hawkeye
May.11 - Mika (as a pal)
May.20 - Ryutaro Naruhodou
May.25 - Koilee
May.29 - Whippa
Jun.2 - Papa's Pastaria
Jun.7 - Spaghetti
Jun.14 - Macaroni
Jun.21 - Gnocchi
Jun.28 - Ravioli
Jul.5 - Fettuccine
Jul.12 - Penne
Jul.19 - Bowtie (pasta)
Jul.26 - Radiatori
Aug.2 - Cellentani
PastaFan3000
a.k.a mika, fan artist
Restaurant Master
*


cellentani


View Profile
« Reply #276 on: December 26, 2018, 06:55:54 AM »

hi friends just bumping this
Logged

I will never remove this in my signature:
part 1:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
part 2:
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   @matt i drew you uwu http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=149.ms...g2452971
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   pls notice
Matt [Jul 07 12:43 AM]:   @PastaFan3000 awesome! Cheesy
PastaFan3000 [Jul 07 12:43 AM]:   thanks matt! Cheery
Avatars:
Mar.6 - Breakfast Slider
Mar.8 - Chiaki Nanami
Mar.20 - Toad from Super Mario 64
Apr.3 - Sonia Nevermind
Apr.14 - Mini McCoy
Apr.18 - Colonel Roy Mustang
Apr.27 - Clover
May.4 - Lieutenant Riza Hawkeye
May.11 - Mika (as a pal)
May.20 - Ryutaro Naruhodou
May.25 - Koilee
May.29 - Whippa
Jun.2 - Papa's Pastaria
Jun.7 - Spaghetti
Jun.14 - Macaroni
Jun.21 - Gnocchi
Jun.28 - Ravioli
Jul.5 - Fettuccine
Jul.12 - Penne
Jul.19 - Bowtie (pasta)
Jul.26 - Radiatori
Aug.2 - Cellentani
JEBZ Komics
Four boys and comics!
Restaurant Master
*


Back to the Pepper Jack.


View Profile
« Reply #277 on: December 26, 2018, 10:02:49 AM »

Brother Z: Is it Christmas where you live still?
Logged

PastaFan3000
a.k.a mika, fan artist
Restaurant Master
*


cellentani


View Profile
« Reply #278 on: December 26, 2018, 10:25:03 AM »

Brother Z: Is it Christmas where you live still?
No, it's already 2 days after christmas in here in fact.
Logged

I will never remove this in my signature:
part 1:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
part 2:
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   @matt i drew you uwu http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=149.ms...g2452971
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   pls notice
Matt [Jul 07 12:43 AM]:   @PastaFan3000 awesome! Cheesy
PastaFan3000 [Jul 07 12:43 AM]:   thanks matt! Cheery
Avatars:
Mar.6 - Breakfast Slider
Mar.8 - Chiaki Nanami
Mar.20 - Toad from Super Mario 64
Apr.3 - Sonia Nevermind
Apr.14 - Mini McCoy
Apr.18 - Colonel Roy Mustang
Apr.27 - Clover
May.4 - Lieutenant Riza Hawkeye
May.11 - Mika (as a pal)
May.20 - Ryutaro Naruhodou
May.25 - Koilee
May.29 - Whippa
Jun.2 - Papa's Pastaria
Jun.7 - Spaghetti
Jun.14 - Macaroni
Jun.21 - Gnocchi
Jun.28 - Ravioli
Jul.5 - Fettuccine
Jul.12 - Penne
Jul.19 - Bowtie (pasta)
Jul.26 - Radiatori
Aug.2 - Cellentani
Ianiant
Better Than Papa!
*


View Profile
« Reply #279 on: December 26, 2018, 12:30:55 PM »

What's your favorite fruit?
Logged

PastaFan3000
a.k.a mika, fan artist
Restaurant Master
*


cellentani


View Profile
« Reply #280 on: January 03, 2019, 05:04:20 AM »

What's your favorite fruit?
Blueberries


also bump
Logged

I will never remove this in my signature:
part 1:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
part 2:
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   @matt i drew you uwu http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=149.ms...g2452971
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   pls notice
Matt [Jul 07 12:43 AM]:   @PastaFan3000 awesome! Cheesy
PastaFan3000 [Jul 07 12:43 AM]:   thanks matt! Cheery
Avatars:
Mar.6 - Breakfast Slider
Mar.8 - Chiaki Nanami
Mar.20 - Toad from Super Mario 64
Apr.3 - Sonia Nevermind
Apr.14 - Mini McCoy
Apr.18 - Colonel Roy Mustang
Apr.27 - Clover
May.4 - Lieutenant Riza Hawkeye
May.11 - Mika (as a pal)
May.20 - Ryutaro Naruhodou
May.25 - Koilee
May.29 - Whippa
Jun.2 - Papa's Pastaria
Jun.7 - Spaghetti
Jun.14 - Macaroni
Jun.21 - Gnocchi
Jun.28 - Ravioli
Jul.5 - Fettuccine
Jul.12 - Penne
Jul.19 - Bowtie (pasta)
Jul.26 - Radiatori
Aug.2 - Cellentani
FlippingOcFanatic
Restaurant Legend
*


10 Years For Now


View Profile
« Reply #281 on: January 03, 2019, 05:32:02 AM »

While waiting for the latest episode, which is Jan 17.

What got you into Ace Attorney?
Which is your favorite case in each of the game?
Logged

Petey K
Is
Better Than Papa!
*


(◍•ᴗ•◍)❤


View Profile
« Reply #282 on: January 03, 2019, 05:34:12 AM »

Fav song?
Logged

hm:
Stompin Bob: hey wanna hear joke about Petey?
G Billy: no
Stompin Bob: K
PastaFan3000
a.k.a mika, fan artist
Restaurant Master
*


cellentani


View Profile
« Reply #283 on: January 03, 2019, 05:57:37 AM »

While waiting for the latest episode, which is Jan 17.

What got you into Ace Attorney?
Which is your favorite case in each of the game?
1. I got into Ace Attorney because I'm so much interested with courtroom scenes and mystery-solving. And I really like the characters very much.
2.
long (not counting dgs and dgs2):
PW:AA: Turnabout Goodbyes
PW:AA:JFA: Farewell, My Turnabout
PW:AA:T&T: Bridge to the Turnabout
AJ:AA: Turnabout Succession
AAI1: Turnabout Reminiscence
AAI2: The Inherited Turnabout or The Grand Turnabout
PW:AA:DD: Turnabout for Tomorrow
PW:AA:SOJ: Turnabout Revolution
Fav song?
Considering that I'm more into Videogame OSTs and piano music, I don't really know. But if I have to choose, it would be It's Over, Isn't it? from Steven Universe.
Logged

I will never remove this in my signature:
part 1:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
part 2:
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   @matt i drew you uwu http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=149.ms...g2452971
PastaFan3000 [Jul 07 12:40 AM]:   pls notice
Matt [Jul 07 12:43 AM]:   @PastaFan3000 awesome! Cheesy
PastaFan3000 [Jul 07 12:43 AM]:   thanks matt! Cheery
Avatars:
Mar.6 - Breakfast Slider
Mar.8 - Chiaki Nanami
Mar.20 - Toad from Super Mario 64
Apr.3 - Sonia Nevermind
Apr.14 - Mini McCoy
Apr.18 - Colonel Roy Mustang
Apr.27 - Clover
May.4 - Lieutenant Riza Hawkeye
May.11 - Mika (as a pal)
May.20 - Ryutaro Naruhodou
May.25 - Koilee
May.29 - Whippa
Jun.2 - Papa's Pastaria
Jun.7 - Spaghetti
Jun.14 - Macaroni
Jun.21 - Gnocchi
Jun.28 - Ravioli
Jul.5 - Fettuccine
Jul.12 - Penne
Jul.19 - Bowtie (pasta)
Jul.26 - Radiatori
Aug.2 - Cellentani
Jupitore
aka Poison
Restaurant Legend
*


Stuck at home


View Profile
« Reply #284 on: January 03, 2019, 07:23:46 AM »

How old are you?
(You do not need to answer this one if you want to)
Logged

Avatars of 2019:
January 2nd - Lana Del Rey (Honeymoon)
February 1st - Lana Del Rey (Lust For Life)
February 16th - Marlon (Pokemon Black and White 2)
March 4th - Cilan (Pokemon Black and White)
April 1st - Lea (Easter Style)
May 1st - Lea (Onionfest Style)
June 3rd - Scooter (Donuteria Uniform)
July 3rd - Bisexual Pride Flag
July 21st - Lea (KCP19 Style)
August 13rd - Honeymoon (KCP19)
August 31st - Lana Del Rey (Doin' Time)
September 15th - Melanie Martinez (Strawberry Shortcake)
November 16th - Lana Del Rey (Honeymoon)

Avatars of 2020:
January 1st - Sarah as Beth (Orphan Black)
May 3rd - Syd (I Am Not Okay With This)
June 21st - Ellie (The Last of Us II)

Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 28   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.