Poll
Question: VOTE FOR ANY AND ALL FORUMERS WHO YOU SUPPORT BECOMING AND/OR CAN SEE AS FORUM GLOBAL MODERATORS.
AskJoe (-1) - 11 (7.2%)
AyKooChao (-1) - 11 (7.2%)
CursedSkylark (+1) - 25 (16.3%)
Nickito (-1) - 24 (15.7%)
Penguin022 (-1) - 20 (13.1%)
Pizzaccino (+1) - 27 (17.6%)
SpongeBob29 (-1) - 8 (5.2%)
Tamatim (+1) - 16 (10.5%)
Theo (-1) - 11 (7.2%)
Total Voters: 37

Pages: 1 ... 28 29 [30]   
Print
Author Topic: 2019 Forum Moderator Showdown (mini-bloodbath ELIMINATION.) (VOTE BEST AGAIN!)  (Read 6542 times)
JEBZ Komics
Four boys and comics!
Restaurant Master
*


Back to the classic PepperJack!


View Profile
« Reply #435 on: January 10, 2020, 11:27:59 AM »

you should quit this tbh
Brother E: Yeah, it was just a fad that died away. I wonder if anyone would vote even if he made a new round. Undecided
Logged

Kaito
2019 User of the Year!
Global Moderator
Restaurant Master
*


Tanr's ready for the FC Games 2!


View Profile
« Reply #436 on: January 10, 2020, 01:17:55 PM »

Yeah I’ve kind of lost interest tbh...
Logged

Check out my FC topic!: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=44033.0
Wanna know something about me? Ask a question here: http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=42379.0
My Icons:
Jan 1 2019 - Brick, Total Drama
Feb 9 - Blaise x Callisto
Feb 27 - Gundham Tanaka, Danganronpa
Mar 10 - Green Mask
April 9 - Onionfest Sarge Fan
June 1 - Professor Layton
June 13 - Ocean Throwing Blaise
June 27 - Animal, The Muppets
June 28 - Ocean Throwing Blaise... Again
July 12 - Cherry Pepsi
July 17 - Kingsley's Customerpalooza 2019 Entries!
August 8 - Ode Made It To KCP19!
August 28 - Akira, Wii Sports Gang
August 31 - Keaton
September 13 - My Art of Ode for KCP2019
September 18 - My Drakson Art
October 1 - Allan's Style H
October 14 - Glowflake by Pogo
October 21 - Michael Jackson Eating Popcorn
November 1 - My Keaton Art
November 12 - Kaito Momota, Danganronpa (name change to Kaito)
November 22 - Allan
December 26 - Tanner (FC Games 2)
February 16 2020 - Tanr (derpy Tanner)
Favorite Quotes:
Theo [Aug 28 07:11 PM]:   speedo your love for asian women is undying
The Lord yeeteth and the lord yoinketh away.
Scoobybay wouldn’t be like this if she had just stabbed Loona :pensive:
lol jay ate sugar like lololol JAY ATE bleeping SUGAR HAHAHA J8SUGAR HAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Uh, Matt and Tony, I think Doritos copied Kasey O's earrings
First of all who are you
Abu 2 Electric Abugaloo
resto in cheesy pesto
Brother E: I was being SaRcAsTiC. Wink
ZZZZZZZEBRUUUUHH!
Oh my its H E L L A F R E S H
I want a lake of holy water and drown in it
yves
Forum President
Restaurant Legend
*



View Profile
« Reply #437 on: January 10, 2020, 02:13:25 PM »

it's not funny anymore tbh
Logged

Choconilla is actin like an alt
Tamatim
Tomato Boy!
Better Than Papa!
*


Boing Boing


View Profile
« Reply #438 on: January 10, 2020, 03:20:00 PM »

This is a dead meme Hmm
Logged

Welcome To My Signature!:
Hello! Have a nice day! Wink
You probably know that I'm a tomato fan already.

Always Be Nice:
Bullying? you think you're so cool? -The girl you just called fat?... She is overdosing on DIET pills. -The girl you just called ugly?... She spends hours putting MAKEUP on hoping that people will like her. -The boy you just tripped?... He is abused enough at home. -See that man with the ugly scars?... He fought for his country. That guy you just made fun of for crying?... His mother is dying. -Put this as your status if your against bullying. I bet 95% of you won't re-post , but I'm sure the people with a heart and backbone will. Repost, like, share,or just leave a positive comment if you agree with me unlike some girl or guy that is being a jerk and thinks none should post a comment about stopping child abuse which is an important message

Credits to T.A

BlessedSkylark
The Almost Mod
Restaurant Star
*****


Blessings in Disguise = True Love Since Day One <3


View Profile
« Reply #439 on: January 10, 2020, 03:25:43 PM »

This is a dead meme Hmm
Logged

APPLY FOR SURVIVOR: KAZAN-RETTO - BLOOD VS WATER HERE: https://forms.gle/7QeCBccuGean2iBd6 (Season 9 of my ORG)
Fluffy Wolf is an adorable and fluffy wig
Hi, I'm Sky, otherwise known as what you see up outside! I'm also currently your local Forum News Reporter so watch out every week for my news stories!
My own Discord Server:
https://discord.gg/KQFBT6b
TWG Stats:
TWG XCIV: Morality: Won, Role: Brutal Wolf
TWG XCV: Revolution: Game Died, Role: Undecided
TWG XCVI: Flipline: Won (Last Player Alive), Role: Psychotic Wolf, MVP.
TWG XCVII: Lunatic Asylum: Game Ended Early, Role: Rascal Wolf

TWG XCVIII: Locked and Loaded: Lost, Role: Insomniac
TWG XCIX: Faraway City: Won, Role: Psychic
TWG C: Theory of Everything: Lost, Role: Human
TWG CIII: A Normal Day Outside: Won, Role: Coroner, Town MVP
TWG CIV: Lost Connection: Won, Role: Seer

TWG CV: A Sea-Sun of Visitations: Lost, Role: Human
TWG CVI: Dostoevetsky's Exile: Lost, Role: Anastasia (Arsonist)
TWG CVII: Age of Mythology: Lost, Role: Egyptian Human
TWG CVIII: Return to the Courtroom: Won, Role: Chief Justice
TWG CX: Kainu Mosir: Lost, Role: Kainu Wolf
TWG CXII: The Penitentiary: Lost, Role: Prisoner
TWG CXIV: The Lost Files: Lost, Role: Oracle
TWG CXV: Mirai: Lost, Role: Necromancer
TWG CXVI: Stan Loona Stream Butterfly: Lost, Role: Eidetic Wolf
Cursed Survivor Results:
Mato Grosso: 14/16 (Cáceres)
South Tyrol: 12/16 (Misurina)
Easter Island: 1/12 (Colours & Tribes Soon)
Pizzaccino
OC Maker
Global Moderator
Restaurant Legend
*



View Profile
« Reply #440 on: January 10, 2020, 03:27:23 PM »

Yeah I’ve kind of lost interest tbh...
Logged

Pages: 1 ... 28 29 [30]   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.