Pages: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 444   
Print
Author Topic: Pokémon  (Read 1041078 times)
Lovaho
Tomato Toppler
*


M-m, booboo.


View Profile
« Reply #6270 on: May 20, 2018, 10:33:41 AM »

netflix isnt a video sharing site and its not an anime streaming site either lmao
Logged

I date men
But you're acting like a little boy
And no, I ain't your little toy
mika
fan artist
Restaurant Master
*


spaghetti


View Profile
« Reply #6271 on: May 29, 2018, 11:16:24 PM »

THE NEW POKEMON GAME LOOKS SO COOL WTF
I ESPECIALLY LIKED THE 2 PLAYER FEATURE AAAA
« Last Edit: May 30, 2018, 01:26:13 AM by Cantaloupe » Logged

I will never remove this in my signature:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatars:
Mar.6 - Breakfast Slider
Mar.8 - Chiaki Nanami
Mar.20 - Toad from Super Mario 64
Apr.3 - Sonia Nevermind
Apr.14 - Mini McCoy
Apr.18 - Colonel Roy Mustang
Apr.27 - Clover
May.4 - Lieutenant Riza Hawkeye
May.11 - Mika (as a pal)
May.20 - Ryutaro Naruhodou
May.25 - Koilee
May.29 - Whippa
Jun.2 - Papa's Pastaria
Lovaho
Tomato Toppler
*


M-m, booboo.


View Profile
« Reply #6272 on: May 30, 2018, 06:55:16 AM »

Not buying it
Logged

I date men
But you're acting like a little boy
And no, I ain't your little toy
Abu
Radley's Rival
*


Альхамдулиллах!


View Profile
« Reply #6273 on: May 30, 2018, 12:19:50 PM »

To note, it's a stepping stone, so it's not a full-fledged core series game. This is a common misconception that has been going around.

Personally, it seems fun. Game Freak was going to revisit Kanto one way or another, and this is probably the best way!
Logged
mika
fan artist
Restaurant Master
*


spaghetti


View Profile
« Reply #6274 on: May 30, 2018, 12:28:51 PM »

The next Pokemon game for the main series comes in 2019!

Aggh im so excited
Logged

I will never remove this in my signature:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatars:
Mar.6 - Breakfast Slider
Mar.8 - Chiaki Nanami
Mar.20 - Toad from Super Mario 64
Apr.3 - Sonia Nevermind
Apr.14 - Mini McCoy
Apr.18 - Colonel Roy Mustang
Apr.27 - Clover
May.4 - Lieutenant Riza Hawkeye
May.11 - Mika (as a pal)
May.20 - Ryutaro Naruhodou
May.25 - Koilee
May.29 - Whippa
Jun.2 - Papa's Pastaria
Lovaho
Tomato Toppler
*


M-m, booboo.


View Profile
« Reply #6275 on: May 30, 2018, 12:29:51 PM »

im gonna wait for gen 8 in 2019 to buy my switch
Logged

I date men
But you're acting like a little boy
And no, I ain't your little toy
Nickito
/r/flipline Moderator
Food Critic
*


Visit /r/flipline!


View Profile
« Reply #6276 on: May 30, 2018, 08:04:44 PM »

I didn't even buy a Switch for Odyssey, this Pokemon game will have to be amazing for me to get a Switch.
I think I'll be in university when it comes out and that scares me tbh
Logged

AskJoe [Oct 06 12:17 AM]:   Okay, so maybe I was wrong all along and God actually does exist.

Join the Phoenix ORG Discord server! https://discord.gg/XSTP4Tz

iRossome
Pro-Life
Restaurant Master
*


Bring back Wendy’s Wheels!


View Profile
« Reply #6277 on: June 13, 2018, 06:13:11 AM »

Rumor has it that you can't evolve Pikachu or Eevee in their upcoming games, because a developer of this game said it was based of both Pokemon Go and Pokemon Yellow. In Pokemon Yellow, Pikachu can't evolve.
Logged

Please sign this petition to bring back Wendy’s Wheels!!!! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=66739.0
Other Links:
Check out my Fan Game, Papa’s Saladeria! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=65687.0
Please ask me anything! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=24254.0
Vote in the Worst Customer Tournament! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=66766.0
Avatars:
Rowlet -- 7/11/17
Audino -- 7/25/17
Combee -- 7/31/17
LePete -- Date Unknown
Nebby -- 8/21/17
Beaten Android -- 1/8/18
Supergirl and Superman -- Date Unknown
Tangerine -- 1/16/18
Waluigi -- 6/13/18
Cross -- 6/24/18
Yellow Onion  - 8/16/18
Pro-Life Avatar - 1/19/19
Nellie - 3/26/2020
David Wallace - 5/1/2020
Deano - 5/1/2020
Dark Deano - 5/6/2020
Gondola 500 Icon - 5/12/2020
Deano - 5/18/2020
Wendy from Wendy’s Wheels - 5/23/2020
Lovaho
Tomato Toppler
*


M-m, booboo.


View Profile
« Reply #6278 on: June 13, 2018, 07:03:43 AM »

It's not a rumour because it's confirmed.
Logged

I date men
But you're acting like a little boy
And no, I ain't your little toy
mika
fan artist
Restaurant Master
*


spaghetti


View Profile
« Reply #6279 on: June 13, 2018, 09:45:34 AM »

The rival in the upcoming games isnt Blue and was replaced with this dude who is nice to you
Logged

I will never remove this in my signature:
Kris [Feb 23 02:53 PM]:   hi matt, again xp
Matt [Feb 23 02:54 PM]:   haha hi again
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   omg matt replied
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   matt noticed me
Kris [Feb 23 02:55 PM]:   aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatars:
Mar.6 - Breakfast Slider
Mar.8 - Chiaki Nanami
Mar.20 - Toad from Super Mario 64
Apr.3 - Sonia Nevermind
Apr.14 - Mini McCoy
Apr.18 - Colonel Roy Mustang
Apr.27 - Clover
May.4 - Lieutenant Riza Hawkeye
May.11 - Mika (as a pal)
May.20 - Ryutaro Naruhodou
May.25 - Koilee
May.29 - Whippa
Jun.2 - Papa's Pastaria
iRossome
Pro-Life
Restaurant Master
*


Bring back Wendy’s Wheels!


View Profile
« Reply #6280 on: June 13, 2018, 11:02:17 AM »

The rival in the upcoming games isnt Blue and was replaced with this dude who is nice to you

That rhymed lol
Logged

Please sign this petition to bring back Wendy’s Wheels!!!! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=66739.0
Other Links:
Check out my Fan Game, Papa’s Saladeria! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=65687.0
Please ask me anything! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=24254.0
Vote in the Worst Customer Tournament! http://www.flipline.com/forum/index.php?topic=66766.0
Avatars:
Rowlet -- 7/11/17
Audino -- 7/25/17
Combee -- 7/31/17
LePete -- Date Unknown
Nebby -- 8/21/17
Beaten Android -- 1/8/18
Supergirl and Superman -- Date Unknown
Tangerine -- 1/16/18
Waluigi -- 6/13/18
Cross -- 6/24/18
Yellow Onion  - 8/16/18
Pro-Life Avatar - 1/19/19
Nellie - 3/26/2020
David Wallace - 5/1/2020
Deano - 5/1/2020
Dark Deano - 5/6/2020
Gondola 500 Icon - 5/12/2020
Deano - 5/18/2020
Wendy from Wendy’s Wheels - 5/23/2020
Abu
Radley's Rival
*


Альхамдулиллах!


View Profile
« Reply #6281 on: June 13, 2018, 12:36:21 PM »

The rival in the upcoming games isnt Blue and was replaced with this dude who is nice to you

I have not checked any news, so this may already be answered, but is this person the confirmed new rival that absolutely replaces Blue? There could be two rivals, or this could be Blue but nicer.
Logged
The color of mood is blue
Snom
Restaurant Star
*****



View Profile
« Reply #6282 on: June 13, 2018, 01:04:01 PM »

The rival in the upcoming games isnt Blue and was replaced with this dude who is nice to you

The characters are so cute Cry
Logged

hEllo teeewedgie I’m excite d to play a fun game of twg goood noiiiiiiggt
Stan Loona
Blinding Lights
Food Critic
*


#GiveUsColored BeltBucklesPLP


View Profile
« Reply #6283 on: June 13, 2018, 02:07:00 PM »

The rival in the upcoming games isnt Blue and was replaced with this dude who is nice to you

The game looks great but I'm not getting it. I gotta save that money for smash switch Tongue
Logged

Lovaho
Tomato Toppler
*


M-m, booboo.


View Profile
« Reply #6284 on: June 13, 2018, 03:30:36 PM »

The character models, not my bloop.

But the graphic quality imo is really nice.

Hopefully gen 8 is different than this game's art style though.
Logged

I date men
But you're acting like a little boy
And no, I ain't your little toy
Pages: 1 ... 417 418 [419] 420 421 ... 444   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.