Pages: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 447   
Print
Author Topic: Pokémon  (Read 1090025 times)
Lovaho
Tomato Toppler
*


M-m, booboo.


View Profile
« Reply #2100 on: July 13, 2014, 06:14:30 PM »

I got a Diance! That is only available in japan. But it was traded to me in araffle!
HMMM Proof?
Logged

I date men
But you're acting like a little boy
And no, I ain't your little toy
Nukes
Bring Back Post Count
Restaurant Master
*


God


View Profile
« Reply #2101 on: July 13, 2014, 06:19:37 PM »

Hmm how do I give you proof?
Logged

IM BACCCCKKKKK

FCs:
Jay
Bobby
Billy
Nanny
Penelope
Agent 42
Agent 67
Agent 1
Agent 101
Director
Rue
Liam
Mason
Doug
Dorothy
Kenneth
Tom Trinip
Agent 43 "Mary Beth"
RioluEV
Guest
« Reply #2102 on: July 18, 2014, 04:34:30 AM »

Noibat IMO is coolest Gen 6. I don't give a damn if it's weak.
Logged
Lovaho
Tomato Toppler
*


M-m, booboo.


View Profile
« Reply #2103 on: July 18, 2014, 05:01:27 AM »

Hmm how do I give you proof?
Take a pic of it using webcam or something
Logged

I date men
But you're acting like a little boy
And no, I ain't your little toy
PeppermintLeaf
no time for tea
Better Than Papa!
*


Another qt


View Profile
« Reply #2104 on: July 18, 2014, 02:39:09 PM »



the only reason I chose Pokemon Y over X
Logged

I lurk in the shadows >w>)
Nukes
Bring Back Post Count
Restaurant Master
*


God


View Profile
« Reply #2105 on: July 18, 2014, 06:22:24 PM »

Got it. You can see the pokemon, and the symbol that says I have it.


* webcam-toy-photo1.jpg (46.55 KB, 800x600 - viewed 193 times.)
Logged

IM BACCCCKKKKK

FCs:
Jay
Bobby
Billy
Nanny
Penelope
Agent 42
Agent 67
Agent 1
Agent 101
Director
Rue
Liam
Mason
Doug
Dorothy
Kenneth
Tom Trinip
Agent 43 "Mary Beth"
RioluEV
Guest
« Reply #2106 on: July 19, 2014, 02:44:17 AM »

Top 3 fav Pokémon.

3. Shaymin
2. Mightyena
1. Noibat.

At the moment.
Logged
snivader
Ultimate Magician
Better Than Papa!
*


nyeh


View Profile
« Reply #2107 on: July 19, 2014, 02:46:28 AM »

Got it. You can see the pokemon, and the symbol that says I have it.
Woah,nice!
I thought you couldn't trade it though.
Unless it was local.
Unless you have a japanese 3DS?
Logged

if only mages could cast revive spells
RioluEV
Guest
« Reply #2108 on: July 19, 2014, 02:48:56 AM »

I heard Japan's getting a Shiny Jirachi later... and USA/Europe getting it later  Evil.
Logged
snivader
Ultimate Magician
Better Than Papa!
*


nyeh


View Profile
« Reply #2109 on: July 19, 2014, 02:50:07 AM »

Oh come on..
At least it's not ONLY Japan.

....But still.
*toot* MEW.IS.IMPOSSIBRU.
Logged

if only mages could cast revive spells
Lovaho
Tomato Toppler
*


M-m, booboo.


View Profile
« Reply #2110 on: July 19, 2014, 03:22:56 AM »

We can probably get that in ORAS because mega diancie

I heard Japan's getting a Shiny Jirachi later... and USA/Europe getting it later  Evil.
Japan actually deserves it because they created the game ;p
Logged

I date men
But you're acting like a little boy
And no, I ain't your little toy
snivader
Ultimate Magician
Better Than Papa!
*


nyeh


View Profile
« Reply #2111 on: July 19, 2014, 03:31:22 AM »

Still..
nooo it's true Sad

Diancie does have a cutscene for when you get it though in X&Y.
Logged

if only mages could cast revive spells
Appleman.
Guest
« Reply #2112 on: July 19, 2014, 04:25:15 AM »

I know them too, I have Black 2 with Emboar and Latios at level 100, but I like mario or flipline more, because you can complete them without getting events, that is realy stupid
Logged
RioluEV
Guest
« Reply #2113 on: July 19, 2014, 04:30:20 AM »

You need to learn about competitive. If you do, then try and find out which works best.
Logged
Nukes
Bring Back Post Count
Restaurant Master
*


God


View Profile
« Reply #2114 on: July 19, 2014, 06:55:28 AM »

Yeah, I got it via trade. I can't train it yet though, I need a fifth badge. I reset my game. Big mistake.
Logged

IM BACCCCKKKKK

FCs:
Jay
Bobby
Billy
Nanny
Penelope
Agent 42
Agent 67
Agent 1
Agent 101
Director
Rue
Liam
Mason
Doug
Dorothy
Kenneth
Tom Trinip
Agent 43 "Mary Beth"
Pages: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 447   
Print
Jump to:  













Sorry, you must have JavaScript enabled to use the Flipline Forum.